Widget ververst niet automatisch, hoe los ik dit op?
Sinds de laatste update van de app ververst de widget de gegevens niet meer automatisch of als je op de 'refresh' knop drukt; er blijft dan een wachtende cursor draaien. Alleen als je de app opent via de widget en weer afsluit worden de gegevens bijgewerkt.
Ik heb de widget al een keer verwijderd en opnieuw geplaatst, maar dat hielp niet. Het gaat om Android 10 op een Oneplus 5T.
Bladzijde 1 / 1
Ik was even ‘bang', dat de nummering van de versies voor Android en iOS niet gelijk liep, maar zojuist voor iOS ook v3.56.0 geïnstalleerd .
Hoi allemaal!
Zoals beloofd zou ik het nog even laten weten onder dit topic als de issue opgelost is. Gisteren is de versie-update 3.56.0 live gegaan waarmee de widget weer zou moeten werken. @PeterW heeft dit ondertussen al kunnen uittesten en de widget is bij hem inmiddels weer werkend. Laten jullie het mij weten als jullie nog problemen ervaren hiermee?
Groetjes, Roeqajja
Zien andere gebruikers wel een nieuwere versie van de app? Bijvoorbeeld @Friesian?
Ik heb versie 3.56.0
Hoi @Friesian en @gent,
Bedankt voor jullie reactie. Vervelend dat jullie hetzelfde probleem ervaren!
Groetjes, Roeqajja
Zoals al eerder vermeld... Ik heb nooit een probleem ervaren. Gebruik geen widget..
Android versie 3.56.0 lijkt het probleem te hebben opgelost!
@Ray Bedankt, maar dat verwacht je niet.
De laatste versie van de app voor Android is 3.54.1 zoals getoond in de screenshot van @PeterW Dit zojuist gecontroleerd.
Nee, dat zal niet gaan. Je moet ook een screenshot maken van/op je telefoon. Zie hier de instructies.
@RicoK, ja, maar daar kon ik even geen screenshot van maken op de pc. ;-)
@PeterW Heb je wel al in de Play Store op je telefoon gekeken in plaats van online?
@RicoK, blijkbaar is versie 3.55.2 een iOS-versie. Er is nog geen nieuwere versie voor Android.
@PeterW Dat ziet er gek uit. Maar welke versie zie je als je in de Play Store op je telefoon kijkt? Je kijkt nu in de online Play Store. Daar zie ik ook niet de laatste versie staan.
NB Ik zelf heb geen Android.
Zien andere gebruikers wel een nieuwere versie van de app? Bijvoorbeeld @Friesian?
Hoi @PeterW,
Wat vreemd dat je de update niet ziet staan! Zou je ons een screenshot kunnen sturen dat je de laatste versie van de app hebt en een screenshot waarbij je ziet dat de widget nog steeds niet goed werkt? Belangrijk is dat wel dat je de optie “ingelogd blijven” aangevinkt hebt! Ik zet dit dan door naar de technische afdeling.
Groetjes, Roeqajja
Hoe kom ik aan de laatste versie? Voor mij de laatste versie is 3.54.1 in de Google Play Store. Is de nieuwe versie niet beschikbaar voor Android 10 of zo?
Hoi @PeterW,
De laatste versie van de app is versie 3.55.2. Wellicht dat het helpt als je de app helemaal verwijderd en opnieuw installeert. Laat je mij weten of het is gelukt zo?
Groetjes, Roeqajja
Welke versie zou dat volgens jou moeten zijn? Ik heb 28 dagen geleden gemeld dat ik versie 3.54.1 heb geïnstalleerd, en dat is voor mij de laatste.
Hoi @PeterW,
Bedankt voor je bericht. Heb je de laatste versie van de Mijn Simyo app geïnstalleerd? Hiermee zou het issue verholpen moeten zijn. Mocht het nou zo zijn dat dit niet heeft geholpen, dan hoor ik dit graag van je. Ik koppel dit dan meteen terug naar de technische dienst.
Let me know!
Groetjes, Roeqajja
We zijn nu bijna een maand verder en ik heb het probleem nog steeds. Is er al nieuws?
Hoi @Friesian en @gent,
Bedankt voor jullie reactie. Vervelend dat jullie hetzelfde probleem ervaren! Ik heb deze issue gisteren doorgezet naar onze technische dienst. Momenteel wordt er onderzocht waar het probleem ligt en er wordt gekeken naar een oplossing. Zodra dit is opgelost, deel ik het met jullie onder dit topic.
Groetjes, Roeqajja
Ik heb zojuist versie 3.54.1 geïnstalleerd, maar dat brengt geen verbetering.
Hier sinds de laatste update van 18 aug dezelfde problemen met de widget zoals gemeld door @PeterW. Inloggen in de app lost het probleem tijdelijk op maar na een tijdje (± uur) is het terug.
@PeterW & @Roeqajja bij mij speelt hetzelfde af maar ik heb er geen last van omdat ik de app gebruik.
Hoi @PeterW,
Bedankt voor je reactie. Jammer dat het opnieuw installeren van de app niet heeft geholpen. Ik heb even navraag gedaan bij de technische dienst, maar dit moet nog verder onderzocht worden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan maak ik een ticket aan en stuur ik dit door naar de technische dienst voor onderzoek.
Groetjes, Roeqajja
Ik heb zojuist de app opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niks.
Hoi @PeterW,
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat de widget de gegevens niet meer goed ververst! Heb je al geprobeerd om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren?
Momenteel is er niemand aanwezig van de technische dienst bij wie ik navraag kan doen over deze issue. Die zijn er pas maandag weer. Ik kom hier daarom maandag even op terug.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.