.

Vraag

Widget ververst niet automatisch, hoe los ik dit op?

  • 1 September 2022
  • 25 reacties
  • 595 Bekeken

Badge +2

Sinds de laatste update van de app ververst de widget de gegevens niet meer automatisch of als je op de 'refresh' knop drukt; er blijft dan een wachtende cursor draaien. Alleen als je de app opent via de widget en weer afsluit worden de gegevens bijgewerkt.

Ik heb de widget al een keer verwijderd en opnieuw geplaatst, maar dat hielp niet. Het gaat om Android 10 op een Oneplus 5T.


25 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @PeterW,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat de widget de gegevens niet meer goed ververst! Heb je al geprobeerd om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren?

Momenteel is er niemand aanwezig van de technische dienst bij wie ik navraag kan doen over deze issue. Die zijn er pas maandag weer. Ik kom hier daarom maandag even op terug.

Groetjes,
Roeqajja

Badge +2

Ik heb zojuist de app opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niks.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @PeterW,

Bedankt voor je reactie. Jammer dat het opnieuw installeren van de app niet heeft geholpen. Ik heb even navraag gedaan bij de technische dienst, maar dit moet nog verder onderzocht worden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan maak ik een ticket aan en stuur ik dit door naar de technische dienst voor onderzoek. 

Groetjes,
Roeqajja

@PeterW & @Roeqajja bij mij speelt hetzelfde af maar ik heb er geen last van omdat ik de app gebruik. 

Hier sinds de laatste update van 18 aug dezelfde problemen met de widget zoals gemeld door @PeterW. Inloggen in de app lost het probleem tijdelijk op maar na een tijdje (± uur) is het terug.

Badge +2

Ik heb zojuist versie 3.54.1 geïnstalleerd, maar dat brengt geen verbetering.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Friesian en @gent,

Bedankt voor jullie reactie. Vervelend dat jullie hetzelfde probleem ervaren! Ik heb deze issue gisteren doorgezet naar onze technische dienst. Momenteel wordt er onderzocht waar het probleem ligt en er wordt gekeken naar een oplossing. Zodra dit is opgelost, deel ik het met jullie onder dit topic.

Groetjes,
Roeqajja

Badge +2

We zijn nu bijna een maand verder en ik heb het probleem nog steeds. Is er al nieuws?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @PeterW,

Bedankt voor je bericht. Heb je de laatste versie van de Mijn Simyo app geïnstalleerd? Hiermee zou het issue verholpen moeten zijn. Mocht het nou zo zijn dat dit niet heeft geholpen, dan hoor ik dit graag van je. Ik koppel dit dan meteen terug naar de technische dienst.

Let me know!

Groetjes,
Roeqajja

Badge +2

Welke versie zou dat volgens jou moeten zijn? Ik heb 28 dagen geleden gemeld dat ik versie 3.54.1 heb geïnstalleerd, en dat is voor mij de laatste. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @PeterW,

De laatste versie van de app is versie 3.55.2. Wellicht dat het helpt als je de app helemaal verwijderd en opnieuw installeert. Laat je mij weten of het is gelukt zo?

Groetjes,
Roeqajja

Badge +2

Hoe kom ik aan de laatste versie? Voor mij de laatste versie is 3.54.1 in de Google Play Store. Is de nieuwe versie niet beschikbaar voor Android 10 of zo?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @PeterW,

Wat vreemd dat je de update niet ziet staan! Zou je ons een screenshot kunnen sturen dat je de laatste versie van de app hebt en een screenshot waarbij je ziet dat de widget nog steeds niet goed werkt? Belangrijk is dat wel dat je de optie “ingelogd blijven” aangevinkt hebt! Ik zet dit dan door naar de technische afdeling.

Groetjes,
Roeqajja

Badge +2
Laatste versie in Play Store

Zien andere gebruikers wel een nieuwere versie van de app? Bijvoorbeeld @Friesian?

Reputatie 7

@PeterW Dat ziet er gek uit. Maar welke versie zie je als je in de Play Store op je telefoon kijkt? Je kijkt nu in de online Play Store. Daar zie ik ook niet de laatste versie staan.

NB Ik zelf heb geen Android.

Badge +2

@RicoK, blijkbaar is versie 3.55.2 een iOS-versie. Er is nog geen nieuwere versie voor Android.

Reputatie 7

@PeterW Heb je wel al in de Play Store op je telefoon gekeken in plaats van online?

Badge +2

@RicoK, ja, maar daar kon ik even geen screenshot van maken op de pc. ;-)

Reputatie 7

Nee, dat zal niet gaan. Je moet ook een screenshot maken van/op je telefoon. Zie hier de instructies.

De laatste versie van de app voor Android is 3.54.1 zoals getoond in de screenshot van @PeterW Dit zojuist gecontroleerd. 

Reputatie 7

@Ray Bedankt, maar dat verwacht je niet. 

Badge +2

Android versie 3.56.0 lijkt het probleem te hebben opgelost! 😃

Laatste versie in Play Store

Zien andere gebruikers wel een nieuwere versie van de app? Bijvoorbeeld @Friesian?

Ik heb versie 3.56.0

Hoi @Friesian en @gent,

Bedankt voor jullie reactie. Vervelend dat jullie hetzelfde probleem ervaren!

Groetjes,
Roeqajja

Zoals al eerder vermeld... Ik heb nooit een probleem ervaren. Gebruik geen widget.. 

😅👍

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi allemaal!

Zoals beloofd zou ik het nog even laten weten onder dit topic als de issue opgelost is. Gisteren is de versie-update 3.56.0 live gegaan waarmee de widget weer zou moeten werken. @PeterW heeft dit ondertussen al kunnen uittesten en de widget is bij hem inmiddels weer werkend. Laten jullie het mij weten als jullie nog problemen ervaren hiermee? 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7

Ik was even ‘bang', dat de nummering van de versies voor Android en iOS niet gelijk liep, maar zojuist voor iOS ook v3.56.0 geïnstalleerd 😀.

Reageer