Tot mijn verbazing wordt er aangegeven dat ik 99 minuten van de 100 min al heb verbruikt en ook al bijna 500mb. Sinds 1 april 1 gesprek gehad (hooguit paar min) helemaal geen sms verzonden in april.
Heb telefoon ingesteld op wifi. Dit kan dus niet kloppen.Lijkt alsof het gebruik vanaf start abonnement doorloopt dwz geen nieuwe minuten en mb gekregen. Ben half maart overgestapt naar simyo, hiervoor hi. Per 1 april toch nieuwe belminuten en mb?
Bladzijde 1 / 1
Hi Karin,
Vergis ik me of is het zo?
Van de 100 heb je er 1 gebruikt en zijn er 99 over.
Groetjes,
Friesian
Vergis ik me of is het zo?
Van de 100 heb je er 1 gebruikt en zijn er 99 over.
Groetjes,
Friesian
Wat voor telefoon je hebt weet ik niet, maar bij Android heb je Call Meter 3G via google play te installeren, en instelbaar.
Daarmee kun je je verbruik precies checken.
Groetjes,
Friesian
Daarmee kun je je verbruik precies checken.
Groetjes,
Friesian
Hi Karin,
Vergis ik me of is het zo?
Van de 100 heb je er 1 gebruikt en zijn er 99 over.
Groetjes,
Friesian
hallo Friesian,
je hebt helemaal gelijk, er wordt dus aangegeven hoeveel je nog over hebt. Was anders gewend bij hi. Bedankt voor je reactie.
groet, Karin
Anytime anyplace anywhere. (Met dank aan Nena en Kim Wilde)
Groetjes,
Friesian
Groetjes,
Friesian
je hebt helemaal gelijk, er wordt dus aangegeven hoeveel je nog over hebt. Was anders gewend bij hi. Bedankt voor je reactie.
groet, Karin
Hoi Karin66,
Fijn dat Friesian je al heeft kunnen helpen! Dankjewel daarvoor, Friesian ;)
We geven inderdaad weer wat je nog over hebt, in plaats van wat je hebt verbruikt, kan me voorstellen dat dit voor wat verwarring zorgt als je anders gewend was 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.