Ik kon weer mijn abbonoment niet verlagen. Ik heb hier vorige ook al een topic over gestart omdat jullie website niet goed werkt wanneer ik op het laatst emoment mijn abbonoment wil verlagen. Ik wou het naar het minimale verlagen omdat ik in augustus op vakantie ga. Ik zou het fijn vinden als jullie dat alsnog kunnen regelen want ik krijg met verschillende webbrowsers alleen maar foutmeldingen wanneer ik op abbonoment aanpassen klik.
Bladzijde 1 / 1
P.S. Ik kon zelfs dit bericht niet plaatsen met internet explorer dus moest daarvoor google chrome gebruiken
Op deze pagina staat:
Bij Simyo kun je je bundel na de 25ste niet meer wijzigen voor de volgende maand. Bij de vorige maand deed jij de wijziging vóór de 26e dag van de maand. Het is goed mogelijk dat een moderator het nu niet in orde kan maken.
Een bundelwijziging die vóór de 26e dag van de maand wordt aangevraagd, zal direct de maand daarop ingaan. Een bundelwijziging die op of ná de 26e dag van de maand wordt aangevraagd, zal een maand later ingaan.
Bij Simyo kun je je bundel na de 25ste niet meer wijzigen voor de volgende maand. Bij de vorige maand deed jij de wijziging vóór de 26e dag van de maand. Het is goed mogelijk dat een moderator het nu niet in orde kan maken.
Hoi ryry,
Het is exact zoals Groentjuh aangeeft.
Op de overzichtspagina van Mijn Simyo, daar waar je je bundel kunt wijzigen, staat ook zo'n blauw tekstje: Wanneer gaat een aanpassing in? i
Als je daar met je muis overheen gaat zie je ook wat Groentjuh citeert.
Als moderator kunnen we overigens geen bundels aanpassen. Bij het wijzigen van bundels verander je je contract en dat is iets dat wij niet doen voor klanten. Dat kunnen klanten daarom alleen zelf.
Het is exact zoals Groentjuh aangeeft.
Op de overzichtspagina van Mijn Simyo, daar waar je je bundel kunt wijzigen, staat ook zo'n blauw tekstje: Wanneer gaat een aanpassing in? i
Als je daar met je muis overheen gaat zie je ook wat Groentjuh citeert.
Als moderator kunnen we overigens geen bundels aanpassen. Bij het wijzigen van bundels verander je je contract en dat is iets dat wij niet doen voor klanten. Dat kunnen klanten daarom alleen zelf.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.