.

Beantwoord

website simyo kan wijziging bundel niet verwerken

  • 2 July 2014
  • 1 reactie
  • 313 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Iedere maand je bundel kunnen veranderen? Helaas helaas, na het invoeren van een wijziging krijg ik een oranje scherm met " Oeps, kan niet worden weergegeven" en verder gebeurt er helemaal niets! Al twee maanden zijn er zo voorbij gegaan. reactie van de klantenservice: "Er is geen storing bekend met de website. Graag zouden wij u willen vragen uw webbrowser opnieuw te downloaden, om na te gaan of hiermee het probleem wordt verholpen."
Helaas geven andere computers of browsers bij buren en familie, dezelfde foutmelding. Ik kom niet verder met simyo en zal moeten opzeggen. Hopelijk lukt dat nog wel.
icon

Beste antwoord door Ernst 3 July 2014, 12:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi jorn2, welkom op het Simyo forum!

In je gegevens zie ik ook al een mailwisseling over dit issue. De reden dat jij deze 'oeps' pagina te zien krijgt heeft echt te maken met het tijdstip / de datum waarop je je bundels wilt wijzigen; de 29e.
Ergens tussen de 26e en de laatste dag van de maand worden alle wijzigingen verwerkt en is het tijdelijk niet mogelijk om je bundels te wijzigen.
Daarom staat er op Mijn Simyo ook dat je dit voor die tijd dient te doen. Als je het nu probeert, zul je merken dat het wel gaat, maar dan per 1 augustus.

Reageer