Skip to main content
Hallo,



Het is mij opgevallen dat er in mijn simyo geen transactie log aanwezig is. Wat bedoel ik hiermee?

Bijvoorbeeld. Ik heb mijn pre-paid omgezet naar een sim-only, maar zie hiervan nergens iets terug. Ik zou minimaal een indicatie op mijn statuspagina verwachten dat de omzetting is aangevraagd en in behandeling is, liefst aangevuld met de datum van omzetting.

Ander voorbeeld: Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd, maar zie nergens meer dat ik dit heb gedaan (als bevestiging dat het gelukt is). In het verleden heb ik dit al eens gedaan en daarbij is iets misgegegaan. Uiteindelijk ben ik er toen pas na bellen met de servicedesk (toen de levering van de sim wel erg lang op zich liet wachten) achter gekomen dat er bij de aanvraag iets fout is gegegaan.

Ik denk dat het inzichtelijk maken van dit soort lopende transacties niet echt ingewikkeld hoeft te zijn maar wel de dienstverlening richting consument enorm vergroot.



Groet, Henk
Hallo Henk.



Ik vraag dit voor de zekerheid, je spreekt over je statuspagina.

Bedoel je hiermee http://mijn.simyo.nl/status?



Groet,

Friesian
Hoi Hielkemahj,



Welkom op het forum :)



Wat je zegt klopt, klanten die zijn overgestapt van prepaid naar sim only zien daar niets van terug op Mijn Simyo. Wij kunnen dat ook niet aanpassen 😞 Ik kan die gegevens nog wel zien, dus als je iets daarover wilt weten dan kun je dat aan me vragen :)



Het aangeven van de status van een vervangende simkaart zou inderdaad heel handig zijn. De simkaarten worden echter zo snel opgestuurd dat het voor ons niet handig is om aan te geven op Mijn Simyo. Dat is een beslissing vanuit Marketing. Stel je bestelt vandaag een simkaart, dan wordt je simkaart morgen verstuurd en overmorgen afgeleverd. Als je toch wilt checken of je bestelling er doorheen is gekomen, neem dan even contact op met ons op het forum of met de klantenservice :)



Heb ik je vragen zo goed beantwoord?



@Friesian, bedankt voor je antwoord, maar dat is volgens mij niet helemaal wat Hielkemahj bedoelt...?
Hallo Henk.



Ik vraag dit voor de zekerheid, je spreekt over je statuspagina.

Bedoel je hiermee http://mijn.simyo.nl/status?



Groet,

Friesian





Hallo Frisian,

Ik bedoel eigenlijk de pagina waar ook mijn simkaartgegevens staan zoals PUK code en Pin code. Het zou handig zijn wanneer hier extra zaken worden aangegeven zoals bijvoorbeeld 'Vervangende simkaart is aangevraagd en wordt dd-mm-yyyy verzonden'.



Groet,

Henk
Hoi Hielkemahj,



In het geval van de vervangende simkaart is er bewust voor gekozen dit niet in te bouwen op Mijn Simyo. De reden hiervoor is dat een vervangende simkaart vaak dezelfde dag al gepicked en verstuurd wordt.



Heb je nog meer tips? Ze zijn altijd welkom 😮

Reageer