.

Beantwoord

Wat betekent foutmelding 430?

  • 31 August 2015
  • 9 reacties
  • 410 Bekeken

Foutmelding 430
icon

Beste antwoord door Ernst 1 September 2015, 15:18

Bekijk originele reactie

9 reacties

En waar zie je dat?
Mijn verbruik; Bekijk je kosten van deze maand; Error 500; Error 403; error code 1.1 Melding: He, hier gaat wat mis....
De pagina laadt niet, probeer het later nog eens. Kijk op ons forum of op twitter of dir probleem al gemeld is.
wis je browser geschiedenis en cookies eens en kijk dan of het probleem zich nog steeds voor doet. Ook kun je een andere browser proberen.
Dank voor de moeite; Browser geschiedenis gewist, cookies gewist (al eerder gedaan). Ook al eerder met IE gewerkt en met Firefox. Nadere mededeling: Ik heb sinds een paar dagen een ander 06 nummer. Ik maak gebruik van een wachtwoord manager (Lastpass). Maar ik heb ook al ingelogd zonder Lastpass.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Pramert, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app.

Kun je aangeven waar je precies de error meldingen 500, 430 en 1.1 krijgt? Toch niet allemaal bij 'Mijn kosten'?
Het zou heel mooi zijn als je wat screenshots inclusief link zou kunnen plaatsen hier.


Raytje, dank je voor je ondersteuning!
Mijn verbruik; Verbruik over de afgelopen maanden; Hier zie je wat je ....; Augustus 2015; Bekijk je kosten van deze maand; he hier gaat wat mis; in tabblad staat: mijn simyo - error 403 - forbidden
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Pramert,

In onze mailbox vond ik het screenshot wat je gemaakt hebt. Dank daarvoor! Nu kon het gereproduceerd worden en wat blijkt: die link hoort daar niet te staan :p
Hij komt namelijk uit de Mijn Simyo voor Simyo Only. Bij voorgaande maanden zie je 'm ook niet staan.
Als je bij Verbruik bent kun je gewoon de gewenste periode selecteren en het nakijken.
Is dit zo duidelijk voor je?

Dank voor het melden! We gaan er mee aan de slag.

Ik sluit ook het ticket met je screenshot.
Dank voor de moeite. Als ik het goed begrijp moet ik zelf de bedragen van bellen, sms etc optellen. Niet leuk dat er geen totaal melding komt anders dan totaal bijv. 63.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Pramert,

Wat bedoel je precies met optellen? Alle bedragen van de maanden daarvoor?

Groetjes, Tiury

Reageer