.

Beantwoord

Wanneer wordt mijn tegoed bijgewerkt?

  • 22 August 2014
  • 5 reacties
  • 335 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hoe betrouwbaar zijn mijn gebruiksgegevens. Ergens las ik dat de verwerking een paar uurtjes in besalg neemt. Maar ik heb gisterenavond  geinternet, en vanmorgen stond bij mijn Simyo, nog steeds hetzelfde aan gebruik. Hoe kan dat, en is deze betrouwbaar?
icon

Beste antwoord door Tiury 25 August 2014, 12:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Toch wel redelijk goed betrouwbaar hoor, maar ik zie nu ook dat mijn dataverbruik maar is bijgewerkt tot en met gisterenmorgen....😕 :mad:.

Simyo moderators???
desondanks 100x beter dan Hollandsnieuwe, wat een hufters zijn dat. Simyo, beviel me meteen, vooral ook dat alles zo overzichtelijk is.
Reputatie 7
Om die reden maak ik ook gebruik van de diensten van Simyo ;)
ja echt wel, en weet je wat helemaal vet is. Voordat weg ging bij hollandsnieuwe, heb ik eerst geinformeerd bij Simyo, of ik wel bij hun terecht kon, en wat ik nooit had verwacht, was dus wel zo, ze waren heel eerlijk in hun advies, het ging hun niet om het geld, ze zeiden eerlijk tegen me, dat ik geen dekking had op mn adres.

Afijn, ik moest toch een abo, hebben..tmobile HN zijn  alle shit, en bij vodafone hoef ik ook niet meer,,,dus nam ik toch het risico bij Simyo, en wat denk je, gewoon super bereik tot nu alleen maar H+  en niet eens 3G signaal.  top top toppie gewoon
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Daudi, welkom op het forum en vooral welkom bij Simyo! :)

Wat goed dat je toch de stap hebt gewaagd om naar Simyo over te stappen! Simyo probeert je verbruik zo snel mogelijk je verbruik bij te werken. Dit wordt zo'n 6x per dag gedaan, daarom kan er wat vertraging in zitten. Om er zeker van te zijn dat je niet over je internetbundel heen gaat, kun je naar mijn idee het beste een datameter installeren op je telefoon 🙂 Dit is altijd 100% accuraat en geeft je ook meteen informatie aan welke App je het meeste verbruikt. Onavo Count is een App waar ik de beste geluiden over hoor 🙂

Heb je iets aan die tip? :D

@RicoK, bedankt voor je reactie!

Reageer