Beste simyo, vervangende simkaart aangevraagd op vrijdag 8 november, ging eerste x mis. 2e poging kreeg ik dat ik al een vervangende simkaart had aangevraagd. Ik dacht oke, dus toch wel overgekomen?! Gisteren voor de zekerheid nog maar eens geprobeerd saldo was niet verrekend... Dacht anders krijg ik wel een melding dat al is besteld. Maar toen ging er opeens WEL die 5 euro af en was mijn simkaart besteld. Snap het niet helemaal. Maar ik moet dus 1x een vervangende microsimkaart en wanneer heb ik deze normaliter in de bus?
Graag even reactie ( per mail )
Groetjes Claudia
Bladzijde 1 / 1
Hi Jajah, welkom op het Simyo forum!
Ik zie dat je deze vraag ook al per e-mail had gesteld. Je hebt dan ook inmiddels al een e-mail met daarin bevestigd dat je vervangende micro simkaart onderweg is naar je :)
Met een beetje mazzel heb je 'm morgen in huis.
Ik zie dat je deze vraag ook al per e-mail had gesteld. Je hebt dan ook inmiddels al een e-mail met daarin bevestigd dat je vervangende micro simkaart onderweg is naar je :)
Met een beetje mazzel heb je 'm morgen in huis.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.