Skip to main content
Log nu in onder het nummer van mijn vrouw. Ik stap 13 januari ook over op simyo. Heb al wel nwe. Simkaart ontvangen met een tijdelijk 06 nr. Heb alleen nog geen wachtwoord per e-mail ontvangen. Komt dit nog?.

Kan ik ook een app voor mezelf maken ?
Hoi Sjakie47,



De beste wensen voor 2016 en welkom op het Simyo forum :$



Wat leuk om te lezen dat ook jij overstapt naar Simyo. Zodra de bestelling is geplaatst ontvang je een welkomstmail met daarin je wachtwoord voor Mijn Simyo. Kan het zijn dat de mail in je 'spam' map is gekomen? Als dit niet het geval is, zou je mij dan een privébericht willen sturen met je 06-nummer, postcode, huisnummer en e-mailadres? Dan kan ik het voor je nakijken 🙂 Als je eenmaal een wachtwoord hebt, kan je ook de Mijn Simyo-app downloaden. Zo kan je op je telefoon altijd je verbruik inzien en kan je je bundels aanpassen. Groetjes, Angelica
Hallo, bedankt voor de snelle reactie. De aanvraag voor de overstap met nummerbehoud naar Simyo is bijna 2 maanden geleden aangevraagd. Een welkomstmail met wachtwoord heb ik volgens mij niet ontvangen. Heb wel de brief met nieuwe simkaart ontvangen met mijn nr. om in te loggen en te activeren. Mijn eigen nummer is 06xxxxxxxx. Overstappen van Vodafone naar Simyo zal 13 jan. ingaan want dan verloopt mijn huidige contract.



Alvast bedankt en ik ga ervan uit dat het goed komt.
Angelica, sorry voor de overlast maar na lang surfen heb ik toch mijn wachtwoord gevonden, dus je hoeft niet verder te zoeken.

Groet J.Riepe
Hoi Sjakie47,



Fijn dat je je wachtwoord na lang surfen hebt gevonden. Waar heb je hem uiteindelijk gevonden?



Even nog een tip: je zal zien dat ik je bericht wat heb aangepast en je gegevens uit je bericht heb gehaald. Het is namelijk niet slim om persoonlijke gegevens als mobiele nummers en adres gegevens openbaar online te plaatsen. Dit is niet bevorderlijk voor je privacy.





Groetjes, Caspar

Reageer