Skip to main content
Ik heb net een bestelling geplaatst voor abonnement bij Simyo met nummerbehoud, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Ik zie dat ik een fout in mijn naam heb gemaakt de dat de rekening waarmee ik de betaling heb gedaan alleen mijn initialen heeft. Kan ik zien of mijn bestelling afgewezen is? 
Hoi Liesbeth235, welkom op het forum van Simyo :)



In de nieuwe bestelling die je gedaan hebt kan ik inderdaad een vermoedelijke tikfout zien, alleen is je bestelling daar niet op afgekeurd. Gelukkig :D

Heb je de bevestigingsmail nog steeds niet binnen?



Wat je kunt doen is een kopie van je ID bewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] met daarin het verzoek om de tikfout aan te passen.
Hoi Liesbeth235, welkom op het forum van Simyo :)



In d enieuwe bestelling die je gedaan hebt kan ik inderdaad een vermoedelijke tikfout zien, alleen is je bestelling daar niet op afgekeurd. Gelukkig :D

Heb je de bevestigingsmail nog steeds niet binnen?



Wat je kunt doen is een kopie van je ID bewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] met daarin het verzoek om de tikfout aan te passen.





Dag Ernst, dank voor je antwoord. Ik heb de bevestigingsmail ontvangen en ook al de simkaart. Is dus goed gegaan. Dank ook voor je tip over het aanpassen van de tikfout. 
Hey Liesbeth235,



Het was graag gedaan :o



Gelukkig is je bestelling helemaal goed gegaan. Dus: welkom bij Simyo!

Reageer