Skip to main content
Hallo medewerkers,



Ik hen gisteren mijn bundel van internet aangepast van 500 mb naar 1000 mb. Gaat deze wijziging dan per direct in of pas de volgende maand? En krijg ik dan het resterende nieuwe MB tegoed meteen of volgende maand?
Hoi Hayat, welkom op het forum van Simyo! :)



Als je je huidige bundel wijzigt voor de 25e van de huidige maand, dan gaat de aanpassing in per de 1e van de maand erop.

Oftewel op 1-10 krijg je je Internetbundel 1000 en tot die tijd behoud je je huidige bundel.



Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂
Hallo Kim,bedankt voor je duidelijke antwoord. Is het mogelijk dat ik mijn wijziging intrek? Ik had mijn abonnement gewijzigd naar 1000 mb maar wil het toch houden op 500 mb.
Hoi Hayat,



Je kan een bundelwijziging niet ongedaan maken. Een keer per maand kan je je bundels wijzigen. Als je weer de Internetbundel 500 wilt, dan kan je per 1 oktober deze wijziging doorgeven op Mijn Simyo. Je nieuwe internetbundel gaat vervolgens per 1 november in.



Heb je misschien nog andere vragen? 🙂
Goedeavond,



Ik heb afgelopen zondag internet aangevraagd, ik heb tot op heden geen internet.... ik zie wel dat ik hiervoor moet betalen.

Deze tekst krijg ik als bevestiging.....



- Voor je abonnement met telefoonnummer 06****** heb je een Internetbundel 1000 aangeschaft. Is dit de eerste keer dat je extra bundel aanschaft? Dan gaat de bundel direct in.



Moet ik eerst iets activeren of het betreft een i Phone 5.



Ik wacht u reactie af.



Met vrg,



Edwin
Hoi Edwin V, welkom op ons forum :)



Normaal gesproken kun je met een Simyo simkaart direct internetten. Pas als je dat niet wilt is er iets wat je moet doen; de optie 'Internet op je mobiel' uit zetten. En dát is precies wat je gedaan hebt op 25 december 2013 ;)



Je hebt een tijdje geen internetbundel gehad, en toen heb het uitgezet. Als je het nu weer aanzet, kun je weer internetten :D



Laat je nog even weten of het gelukt is?
Hoi Edwin V, welkom op ons forum :)



Normaal gesproken kun je met een Simyo simkaart direct internetten. Pas als je dat niet wilt is er iets wat je moet doen; de optie 'Internet op je mobiel' uit zetten. En dát is precies wat je gedaan hebt op 25 december 2013 ;)



Je hebt een tijdje geen internetbundel gehad, en toen heb het uitgezet. Als je het nu weer aanzet, kun je weer internetten :D



Laat je nog even weten of het gelukt is?





Klopt ik heb in MIJN INSTELLINGEN het internet weer geactiveerd, ik weet niet hoe lang deze aanpassing verwerkt wordt maar ga ervan uit dat deze gaat werken.

Bedankt voor de oplossing.🆒



Met vrg



Edwin
maar ga ervan uit dat deze gaat werken.


En het werkt al 😃

Reageer