Beste Simyo
ik wil opzeggen maar lukt niet ik krijg de hele tijd error zou fijn zijn als dit word opgelost
Bladzijde 1 / 1
Het is bekend dat er een probleempje is op Mijn Simyo. Het wordt opgelost, er wordt aan gewerkt. Simyo heeft nog niet gezegd wanneer de opzeg functie weer beschikbaar is.
Hoi Donny3030,
Welkom op het Simyo forum.
Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum 'Mijn Simyo en Mijn Simyo app' zodat het overzichtelijk blijft voor andere forumgebruikers.
Jammer dat dit ook van korte duur is. Zou je ons willen voorzien van feedback door aan te geven waarom je bij ons weggaat?
Het klopt inderdaad dat er een error was op de opzegpagina. Dit is nu verholpen en je zou dus op moeten kunnen zeggen.
Als het niet lukt, laat je het dan weten?
Groetjes, Angelica
Welkom op het Simyo forum.
Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum 'Mijn Simyo en Mijn Simyo app' zodat het overzichtelijk blijft voor andere forumgebruikers.
Jammer dat dit ook van korte duur is. Zou je ons willen voorzien van feedback door aan te geven waarom je bij ons weggaat?
Het klopt inderdaad dat er een error was op de opzegpagina. Dit is nu verholpen en je zou dus op moeten kunnen zeggen.
Als het niet lukt, laat je het dan weten?
Groetjes, Angelica
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.