.

Beantwoord

Wachtwoord Mijn Simyo app

  • 30 September 2014
  • 7 reacties
  • 608 Bekeken

Badge +2
hallo

Midden vorige week heb ik mijn wachtwoord succesvol gewijzigd, het probleem daarna was helaas dat ik niet meer kon inloggen op het forum, gisteren 2x contact met de HD gehad maar nog geen oplossing en zou vandaag terug gebeld worden.
Heb dinsdag rond 16:00 zelf maar ff gebeld en ff later werkte het weer met dezelfde username, maar was wel alle vorige berichten kwijt, jammer.

Maar mijn vraag is eigenlijk het volgende;
Tijdens bovenstaand proces is mijn wachtwoord een keer of 5 gewijzigd, maar de "Mijn-Simyo" app op mijn telefoon blijft gewoon werken zonder foutmeldingen, ik had echt verwacht dat ik ook daar het nieuwe WW zou moeten opgeven.
Kennelijk is dat WW alleen nodig bij de installatie/activatie van die app en wordt er bij het daarna starten van de app een soort code/checksum verzonden om het restant van de bundel te bekijken.
Wie kan hier duidelijkheid over geven?
icon

Beste antwoord door Tiury 1 October 2014, 16:15

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +2
Het zal toeval zijn, maar gisteren-avond moest ik plots het nieuwe WW invoeren, ook weer opgelost.
Badge +2
Aanvullend vraagje, waarom kan ik hier geen tekst plakken?, kopieren lukt wel.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi PCfreak, Welkom terug op het forum 🙂

Omdat je nummer gekoppeld wordt aan je forum account, moest je voor je te behouden telefoonnummer jezelf opnieuw registreren. Gelukkig is dit wel voor je opgelost via de telefoon. (slordig dat je niet meer terug bent gebeld na die eerste twee gesprekken overigens, hier zal ik voor je achteraan gaan)

Je App heeft waarschijnlijk laat doorgekregen dat je wachtwoord is gewijzigd en dat je daarom nog geen melding hiervan gaf 🙂 Misschien is had hij tijdelijk geen netwerkverbinding of waren je gegevens nog niet verwerkt op de App.

Op welke wijze probeer je iets te plakken in een topic? Het kan zijn dat bij sommige mobiele browsers dit wordt vergrendeld. Dit hoort op je PC geen probleem op te leveren 🙂
Badge +2
Hoi PCfreak, Welkom terug op het forum :)

Omdat je nummer gekoppeld wordt aan je forum account, moest je voor je te behouden telefoonnummer jezelf opnieuw registreren. Gelukkig is dit wel voor je opgelost via de telefoon. (slordig dat je niet meer terug bent gebeld na die eerste twee gesprekken overigens, hier zal ik voor je achteraan gaan)

Je App heeft waarschijnlijk laat doorgekregen dat je wachtwoord is gewijzigd en dat je daarom nog geen melding hiervan gaf 🙂 Misschien is had hij tijdelijk geen netwerkverbinding of waren je gegevens nog niet verwerkt op de App.

Op welke wijze probeer je iets te plakken in een topic? Het kan zijn dat bij sommige mobiele browsers dit wordt vergrendeld. Dit hoort op je PC geen probleem op te leveren :)

Ik heb het op vele manieren geprobeert, maar tekst plakken lukt niet.
Ik ga het ook ff op mijn telefoon proberen.

gr. Henk
Badge +2
Nu een reactie vanaf mijn telefoon, maar plakken gaat ook hier niet.
Badge +2
Nu een reactie vanaf mijn telefoon, maar plakken gaat ook hier niet.

Ik probeer het nu met een andere browser "Firefox" op mijn PC.

Ik probeer het nu met een andere browser "Firefox"
Ik probeer het nu met een andere browser "Firefox"

Hiermee gaat plakken dus wel al kon het niet met de muis, maar wel met ctrl+c / v.
Ik ga nu uitzoeken waarom het in IE-11 niet gaat, zou het iets te maken hebben met HTTPS ?
In de beveiliging kan ik zo snel niets vinden, maar als er bij jullie een lampje gaat branden graag.

gr. Henk
Reputatie 5
Badge +11
maar als er bij jullie een lampje gaat branden graag.

Die gaan er niet branden, PCfreak... 😕

Met jouw nickname zou ik bijna verwachten dat juist jij het zou weten 😉

Reageer