Skip to main content
Tot mijn schrik stelde ik zojuist vast dat ik voor deze maand al meer dan 19 euro MB's buiten mijn bundel heb gebruikt. Heel vervelend, omdat een smsje dat ik van Symio had ontvangen me namelijk op het verkeerde been heeft gezet.



Zaterdag 9 juli heb ik updates van apps geinstalleerd op mijn iphone, terwijl ik niet verbonden was met een wifi netwerk. Dom natuurlijk, want zo gebruikte ik veel teveel MB's. Van Symio ontving ik een sms met de mededeling dat ik 80% van mijn MB's voor de maand had verbruikt. Ik heb toen snel het updaten stopgezet, maar in de veronderstelling dat ik nog 20% van mijn MB's tegoed had, wel verder gebruik gemaakt van mobiel internet.



Nu ik mijn verbruikskosten zojuist bekijk, blijkt echter dat ik al sinds zaterdagmiddag, het moment van het waarschuwingssmsje, internet gebruik en betaal buiten mijn bundel.



Ik vind het vervelend dat ik door het smsje van Symio verkeerd (of onduidelijk) ben geinformeerd en extra kosten heb gemaakt. Ik wil jullie vragen of je de service kunt aanpassen en of jullie me tegemoet kunnen komen, bijvoorbeeld door de gemaakte kosten niet in rekening te brengen.



Ik hoop van jullie te horen, met vriendelijke groeten en dank, Maaike Luttikhuis
Hoi Maaike Amsterdam.



Ging er iets fout bij het plaatsen van je topic, want je hebt 2 keer hetzelfde topic geplaatst kort achter elkaar?

https://forum.simyo.nl/internet-62/onduidelijkheid-over-verbruik-mbs-extra-kosten-34728
Als het goed is heb je ook een 100% SMS gehad. Je noemt die niet in je bericht. Betekent dat je die niet hebt ontvangen?
Hetzelfde probleem heb ik ook een keer gehad Maaike. De SMS werd door mij toen ook te laat ontvangen waardoor ik ook buitenbundel kosten had. Ik kreeg niets vergoed omdat Simyo vindt dat zij er niets aan kunnen doen als ik een SMS te laat ontvang.
Hoi Maaike Amsterdam,



Je hebt twee verschillende topics aangemaakt. ik heb je antwoord gegeven in je andere topic. Klik hier om daar naar toe te gaan.



@Friesian en wimj12 bedankt voor jullie antwoorden!



@Marc1964 Wat vervelend dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt en dat de waarschuwing sms te laat binnenkwam. Jammer dat er geen vergoeding heeft plaatsgevonden. Wanneer de sms te laat of helemaal niet is verstuurd, dan gaan wij dat natuurlijk voor je vergoeden! Als je wilt kan ik dit alsnog voor je nakijken. Wij kunnen er echter niks aan doen dat het sms'je laat binnen is gekomen zoals wanneer je telefoon uit heeft gestaan of iets dergelijks.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Caspar

Reageer