.

Beantwoord

Waarom ziet "mijn Simyo" bij Lowcall abonnement er heel anders uit als bij prepaid?

  • 5 March 2013
  • 1 reactie
  • 275 Bekeken

Badge
Ik heb al jaren een lowcall-abonnement. Op een gegeven moment is dat overgegaan naar Simyo. Mijn echtgenoot heeft zich in een later stadium gemeld bij Simyo: prepaid.

Er zijn enkele overéénkomsten  en verschillen. Een heel duidelijk verschil vind ik wel de weergave van "Mijn Simyo".  Mijn echtgenoot kan heel goed zien, wat actueel haar verbruik is tot nu toe. Zelfs wordt er een overzichtelijke grafiek weer geven van belgedrag in minuten en bedragen. Ook kan ze duidelijk zien, of haar voicemail wel of niet ingeschakeld is. Een zeer overzichtelijke website.:o

Ik vind het jammer dat ik niet kan lezen op "Mijn simyo" of mijn voicemail wel of niet ingeschakeld is. Onder het hoofdje " verbruik" in "mijn simyo" staat vaak niets vermeld.
Ik mis ook wel die overzichtelijke en prachtige grafiek over mijn belgedrag van het afgelopen jaar. :( 
Waarom dit verschil? Waarom niet eenzelfde website met de diverse opties?

U zult zeggen, als U dat wil, ga dan over op prepaid. Dat doe ik niet, omdat het lowcall abonnement voor mij 2 belangrijke voordelen heeft:
1. het versturen van de smsjes is goedkoper (bellen is duurder, en voor mij een zeldzame optie)
2. het betalen achteraf en het eenvoudig instellen van een limiet + overzicht van de facturen vind ik toch wel heel plezierig.

Graag uw reactie. Laat ik ook hierbij vermelden, dat ik de prepaid abonnees ook de voordelen van de lowcall abonnees gun.
De combinatie van de voordelen van beide opties zal een prachtig aanbod zijn. 

Graag uw reactie.

Antonie
icon

Beste antwoord door Alex 6 March 2013, 14:48

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi antonie,

Een terechte vraag. Het klopt dat je dit met een Lowcall aansluiting niet kan inzien. We hebben dit nog niet zo ingeregeld. Ik kan helaas nog niet zeggen of dit ook wordt aangepast voor Simyo Lowcall.

Groetjes,

Alex

Reageer