.

Beantwoord

Waarom zie ik niet het juiste verbruik bij de beheerde nummers in de Simyo app?

  • 26 July 2020
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Hallo,

 

sinds het mogelijk is beheer ik een 2e telefoonnummer in de app.

sinds deze week is het probleem als ik naar het 2e schakel dan zie ik het verbruik van het eerste nummer.

zowel in Android als iOS 

 

zijn er meer gebruikers met dit probleem ?

icon

Beste antwoord door Tessanne 27 July 2020, 10:38

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Sido,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Wat vreemd dat jij niet meer het juiste verbruik ziet bij de telefoonnummers. Ik snap dat je graag wilt weten waardoor dit komt.

 

Heb je de laatste versie van de app al? Of de app even opnieuw geïnstalleerd? Ook wil ik je vragen om mij een screenshot te sturen van de app in een privébericht. Dan zet ik het graag voor je door naar onze afdeling die gaat over de app ontwikkeling. :) Wil je daarbij ook aangeven wat precies het type software is dat je gebruikt op de telefoons en om welke telefoons het gaat?

 

Alvast bedankt! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer