Skip to main content
Op 1 maart ontving ik een smsje van simyo dat er gratis 1000 mb toegevoegd was aan mijn internetbundel. Echter kan ik dit nergens terugvinden binnen de Mijn Simyo-app. Ik vroeg mij af waar ik kan zien of ik die 1000 mb wel gekregen heb.



Met vriendelijk groet
Vermoedelijk heb je de oude versie van de app. Als je deze update kun je het wel zien als het goed is. Ook inloggen op je Mijn Simyo via een pc / laptop moet het mogelijk maken je eenmalige 1000MB extra te zien.
Hoi Skeet,



Welkom op het Simyo Forum!



Gefeliciteerd met je Simyaardag 😉 Om precies te zijn vier je jouw 1-jarige klant zijn bij ons op 16 maart. En wie jarig is krijgt cadeautjes. Om deze reden krijg je van ons 1000MB om gratis te gebruiken deze maand.



Nu is het natuurlijk de bedoeling dat je deze MB's kunt zien. Zoals Raytje heel goed aangeeft, kun je deze niet zien in de oude versie van onze app. In het systeem zie ik dat de bundel netjes toegevoegd is. Als je de nieuwste versie van onze app download, zal jij de MB's wel via de app kunnen inzien. Daarnaast kun je via jouw computer naar Mijn Simyo gaan. Ook hier zal je de gratis MB's kunnen inzien.



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Raytje, bedankt voor je duidelijke antwoord :)



Groetjes,

Angela

Reageer