Skip to main content
Bij het openenen van mijn app stond de vraag of ik mijn verlengaanbod in wilde zien. Ik tik op ja en toen was er een leve pagina. Later kwam deze melding niet meer. Nu weet ik dus niet wat dit aanbod inhoudt.
Dat is mij ook al twee keer gebeurd. Kan dat aanbod vervolgens ook nergens terugvinden. Ben benieuwd naar de reactie.



Daarnaast staan de forumvoorwaarden nog niet online... beetje suf als je er wel akkoord mee moet gaan...
En als er ingelogd wordt op de MijnSimyo internet pagina i.p.v. de app? Wat zie je dan?
Als op de app wordt aangegeven, verleng aanbod inzien, blijft het scherm wit.

Als je inlogt op je persoonlijke account zie je alleen het normale scherm om bundels aan te passen.

Daaruit kan ik niets halen wat als verleng aanbod anders is dan gewoon upgraden.
Heb gebeld ze weten ervan...zou gisteren teruggebeld worden niet dus Simpel.nl lonkt met een superaanbod Niet netjes van Simyo!
Weten ervan is een technisch probleem. Maar ja meld dat dan !
Bij deze gemeld.
Dus je gaat al schermen met een overstap omdat je niet bent terug gebeld. Is niet netjes en excuses zullen komen maar het is ook niet het einde van de wereld. Simyo zal echt wel iedereen voorzien van je juiste hulp en info.



Door vakantietijd kan het helaas iets langer duren. En anders bel je met het gratis 1200 vanaf je mobiel.
Beste Ray, Afspraken niet nakomen dat is niet netjes, werk jij voor Simyo? Nee dat zal wel niet. En het is idd niet het einde van de wereld dat klopt. 1200 heb ik al vier keer gebeld Ray dus ik heb al heeel veel geduld gehad.
Hi Yvdhaar,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik kan me voorstellen dat je dan onwijs nieuwsgierig bent geworden naar het dat verlengaanbod. Die melding had je niet moeten krijgen - dat was een foutje. Mijn excuses! Je hebt namelijk al 's verlengd na je originele jaarcontract, en bij Simyo kun je niet meerdere malen verlengen. Je jaarcontract verandert na zo'n verlenging in een maandelijks contract. Je kunt dan wel nog steeds gebruik blijven maken van de goedkopere verlengbundels. Win win, dus! 😃



Heb je hier nog vragen over?



@ TP13, welkom, hoi! Ik zie dat jij ook al 's verlengd hebt. Jij had dus ook geen melding moeten krijgen van een verlengaanbod. Megasorry hiervoor!

@ pascalverheijden, welkom op het Forum! Voor jou geldt dit ook! Je hebt al eens verlengd en had deze melding niet moeten krijgen. Dank voor het doorgeven!

@ Peelen1, welkom op het Simyo Forum! Logisch dat je het vervelend vindt dat je niet teruggebeld bent. Mijn oprechte excuses hiervoor - dat is niet de normale gang van zaken bij ons. Voor jou geldt ook dat je al verlengd hebt, en dat je daarom niet nogmaals kunt verlengen.

@ Ray, dankjewel voor het meedenken!



Laten jullie het weten als er nog andere vragen zijn?



Groetjes,

Jihane

Reageer