Skip to main content
is het wachtwoord op mijn simyo app hetzelfde als dat van de site op de computer..als ik wil inloggen op de app kom ik er niet in..verder verbaast het mij dat ik tot nu toe nooit hoefde in te loggen op mijn telefoonsimyo app en ineens wel..rararara..nou ik hoor het graag

met vriendelijke groet

gerke kok
Beste nadanie.



Welkom op ons forum.



Het wachtwoord moet inderdaad het zelfde zijn.

Misschien helpt het als je inlogt op je pc en dan je wachtwoord veranderd.

Dan kan je kijken of hij op je app ook werkt.



Ik hoor graag of het werkt!!



Groetjes..

Niels.
Hallo,

Ik worstel met precies hetzelfde probleem als Gerke.

Heb jouw advies opgevolgd Niels maar zonder resultaat.

Door het invoeren van een pin voor simyo ( nooit nodig gehad)

heb ik opeens ook een pin voor mijn telefoon nodig.



Groet Trix.
Hoi Nadanie & Trix1,



Welkom op het Simyo Forum.



Omdat jullie beiden een ander probleem beschrijven, ga ik jullie vragen apart behandelen.



@Nadanie, in jouw geval lijkt het erop dat je jouw account even opnieuw moet aanmaken binnen de app. Voordat je bent ingelogd, kun je recht bovenin klikken op 'aanpassen'. Je klikt dan op het kruisje bij jouw account en maakt hem daarna even opnieuw aan. Je zou dan gewoon moeten kunnen inloggen met jouw wachtwoord. Laat je weten of het gelukt is?



Wat betreft het inloggen, sinds de nieuwe update zijn er een hoop nieuwe features toegevoegd. Denk hierbij aan het bijkopen van MB's, het wijzigen van je bundels en het betalen van je facturen via iDeal. Omdat al deze opties geld kosten, zijn we verplicht je uit te loggen als je een tijdje niet actief bent geweest. Dit is dus voor het beschermen van jouw persoonsgegevens. Heb je hier nog vragen over?



@Trix1, uit jouw bericht begrijp ik dat je wel kunt inloggen en een pincode hebt kunnen aanmaken. Klopt dit?



Het is natuurlijk niet handig dat je nu ook een pincode op je telefoon hebt. We zijn aan het onderzoeken hoe dit komt. Voor nu kan ik je adviseren om deze toestelblokkade uit te zetten. Dit doe je door te gaan naar Settings > Beveiliging en dan zet je 'Schermbeveiliging' uit. Hierdoor vraagt jouw telefoon niet telkens om deze pincode 🙂 Laat je me weten of het is gelukt?



@Niels, heel erg bedankt voor je hulp en tips :D



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,



Had wel degelijk hetzelfde probleem als Nadanie kon nl. wel inloggen op laptop maar niet op de telefoon.

Advies opgevolgd wat jij aan Nadanie gaf en dit is dus nu bij mij ook opgelost, heel fijn!

Pincode verhaal werkt niet, vervelend maar is mee te leven.



Bedankt voor je hulp.



M.v.g. Trix..
Hoi Trix1,



Mijn excuses! Omdat je hebt aangegeven dat je na het inloggen een pincode op je telefoon had, ben ik er vanuit gegaan dat het inloggen in de app werkt. Dit is een aanname de ik niet had mogen maken. Bij deze heb ik mezelf op mijn vingers getikt 😉 Fijn dat dit nu in ieder geval opgelost is.



Jammer dat je nog wel een pincode op je telefoon hebt. Je kunt via dezelfde stappen: Instellingen > Beveiliging > alle referenties wissen. Dit wil in sommige gevallen ook de oplossing zijn. Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela

Reageer