.

Beantwoord

Waarom wordt mijn belverbruik niet bijgewerkt op Mijn Simyo?

  • 30 September 2014
  • 3 reacties
  • 657 Bekeken

Badge
hoe komt het dat mijn minuten/sms verbruik bijna 4 dagen achter loopt? zowel op de app als mijnsimyo!
voor de duidelijkheid: vanmorgen nog gebeld maar mijn laatste gebruik staat op 26 sept!
icon

Beste antwoord door Kim 1 October 2014, 10:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

hoe komt het dat mijn minuten/sms verbruik bijna 4 dagen achter loopt? zowel op de app als mijnsimyo!
voor de duidelijkheid: vanmorgen nog gebeld maar mijn laatste gebruik staat op 26 sept!

Wanneer heb je vòòr vanmorgen het laatst gebeld/sms? Er is altijd enigszins vertraging bij de registratie...

Groet,
Friesian
Badge
hoe komt het dat mijn minuten/sms verbruik bijna 4 dagen achter loopt? zowel op de app als mijnsimyo!
voor de duidelijkheid: vanmorgen nog gebeld maar mijn laatste gebruik staat op 26 sept!

Wanneer heb je vòòr vanmorgen het laatst gebeld/sms? Er is altijd enigszins vertraging bij de registratie...

Groet,
Friesian

inmniddels bijgewerkt, paar uur is acceptabele, maar een aantal dagen niet!
Inmiddels een app die het wel a la minute bijhoud!
dus sluiten maar!
Badge +6
inmniddels bijgewerkt, paar uur is acceptabele, maar een aantal dagen niet!
Inmiddels een app die het wel a la minute bijhoud!
dus sluiten maar!


Hoi FokkoK,

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app, zodat klanten met eenzelfde vraag makkelijker het topic kunnen vinden.

Wanneer je niet belt of sms't, dan hebben we ook geen verbruik om bij te werken.

Ik zie dat je voor het laatst op 26-9 een uitgaand gesprek had, vandaar dat je tot je gesprek van gisteren zag dat je belminuten/sms'jes waren bijgewerkt t/m 26-9 om 11.45 uur.

Na je gesprek van gisterochtend was hebben we je verbruik weer bijgewerkt :)

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

@Friesian, dankjewel voor het meedenken!

Reageer