.

Beantwoord

Waarom wordt het verbruik van ander account weergegeven?

  • 9 November 2023
  • 9 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1
Badge

In de Simyo app wordt sinds enkele dagen bij het verbruik van het gekoppelde account de info weergegeven van het hoofdaccount. 
dit lijkt een bug te zijn. Wanneer wordt dit opgelost, of is er een workaround?

icon

Beste antwoord door Amy 9 November 2023, 12:56

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Klopt ik had dit ook al geconstateerd de app ontwikkelaar is er van op de hoogte en is er reeds mee bezig. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @jolouv,

Bedankt voor je bericht. Dat lijkt me inderdaad een bug. Ik zie dat (zoals @Ron H ook aangeeft, bedankt!) dit al bekend is bij de juiste afdeling, er wordt aan gewerkt! 

Zodra ik meer weet zal ik een update geven in dit topic.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Voor de iPhone Lijkt het opgelost te zijn  App versie: 4.0.2 beschikbaar in de App Store.

Badge +1

Hai

De app is vernieuwd alleen kan ik niet meer doorklikken naar de gekoppelde accounts. Ze zijn zichtbaar, maar ik er ook op tik, ik blijf de gegevens van het hoofd account zien. Misschien is dit al bekend?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Becs,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw topic even verplaatst naar dit bestaande topic. Het klopt inderdaad dat dit een fout van de Mijn Simyo app is en is op dit moment in onderzoek. Zodra ik meer weet zal ik hier een terugkoppeling geven 😊.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat het bij jou is opgelost! Ik heb hier nog geen reactie op gekregen van de desbetreffende afdeling helaas. Werkte het meteen weer zodra je de Mijn Simyo app opnieuw had geopend?

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Yes na de update werkte alles weer naar behoren.

Badge +1

Hier werkt het weer sinds de update (Android). Thanks!

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor het laten weten @Becs!

Reageer