Skip to main content
Hallo,



Ik gebruikte altijd de 5 cijferige inlogcode voor de simyo-app, heel handig! Sinds kort vraagt hij bij het openen van de app alleen niet meer om de code en kan ik alleen maar met mijn wachtwoord die ik ook voor de site gebruik inloggen, best vervelend. Als ik na het inloggen bij mijn profiel klik op "stel inlogcode in" dan sluit de app gelijk en krijg ik de melding "Mijn Simyo is gestopt." Weet niet of meerdere android gebruikers hier last van hebben, maar het is wel vervelend dus ik hoop dat dit is op te lossen zodat ik de inlogocode weer kan gebruiken?
Hoi,



Verwijder de app eens, download hem opnieuw en probeer het nogmaals.



Grote kans dat het is opgelost.
Heeft geholpen, thanks voor de tip!



Hoi,



Verwijder de app eens, download hem opnieuw en probeer het nogmaals.



Grote kans dat het is opgelost.

Graag gedaan.. 🙂
Hoi Johanneke,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat lastig dat het niet meer lukte om met je inlogcode in te loggen! Gelukkig was de oplossing simpel 😃 Lekker verwijderen en opnieuw installeren: dan weet je ook weer zeker dat je de nieuwste en de beste versie van de App hebt.



Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?



@ Raytje, dankjewel voor je antwoord! 🆒



Groetjes,

Jihane

Reageer