Skip to main content
waarom word de widget langzaam uitgerold, ??? is hij voor ieder type toestel anders ?

of moet er eerst nog even wat buiten de bundel gescoord worden door SIMYO,



één van de kids was lekker er overheen gegaan, ze kon namelijk niet meer zien hoe ver ze er mee was,

het wachtwoord geven was ook geen optie, dan kon bij alle instellingen,



maar nu kan de wiget blijkbaar wel weer, ( gelukkig, want de plannen om alles bij jullie weg te halen stonden op scherp )

maar heeft het vertrouwen in SIMYO wel een deuk opgelopen,

LIEGEN tegen klanten doet het niet goed, de verhalen over dat het niet meer mocht in verband met de privacy die zijn nu in eens niet meer van toepassing,



dus een misschien maakt uitleg waarom het nu wel kan duidelijk of het nu een leugen is of niet.

nu heb ik toch echt het gevoel dat jullie niet eerlijk zijn,

of ben ik zo dom.
Ik neem aan dat die vraag beantwoord gaat worden in het desbetreffende topic waar je dit ook heb geschreven. Een apart topic aanmaken had dus niet gehoeven..
Hoi Kees P,



Zoals je ziet heb ik even een apart topic voor je aangemaakt 🙂 Ik vind namelijk dat je goede vragen stelt en deze moeten in mijn ogen even apart een antwoord krijgen!



Een update van een app wordt door ons altijd gecontroleerd uitgevoerd. Dit betekent dat we hem niet direct voor iedereen beschikbaar maken maar in delen. Mochten er problemen zijn met de update, een bug ontdekt worden of mocht de update helemaal niet werken, komen we hier na de 1e ronde al achter. In dat geval zit niet iedereen met een app die niet werkt en kunnen we zo snel mogelijk achter een oplossing aan. Gaat de eerste batch prima, dan gaan we de volgende ronde starten.



Zo wordt er bijvoorbeeld eerst 20% uitgevoerd en zo steeds iets meer in de dagen die volgens. Het is niet zo dat jij eerst weer weken zou moeten wachten. Dit gaat om een tijdsbestek van een aantal dagen.



Ik vind het jammer om te zien dat je het idee hebt gekregen dat wij onjuiste informatie aan je geven of de waarheid verdoezelen. Dit is absoluut niet het geval. Zoals je in meerdere topics hebt gelezen, hebben wij ons aan richtlijn van KPN te houden als we een nieuwe app maken. Omdat we zoveel feedback hebben gehad, hebben wij de beveiliging in de app anders ingestoken waardoor hij nog steeds aan de richtlijnen voldoet. Dit heeft ons wel de mogelijkheid gegeven om de optie 'ingelogd blijven' weer terug te zetten.



We hebben deze beveiliging kunnen versoepelen en de ingelogd functie kunnen toevoegen omdat je nu per bundelwijziging, aanschaf van extra MB's of andere aanpassingen een wachtwoord moet invoeren. Zo kan er alsnog geen misbruik gemaakt worden van jouw account als je ingelogd blijft.



Doordat deze optie terug is gekomen, hebben we ook de widget opnieuw kunnen bouwen en nu uiteindelijk kunnen toevoegen 🙂 Ik hoop dat dit je toch zeker het vertrouwen geeft dat wij oprecht iets doen met de feedback die wij van jullie als klanten krijgen :)



Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust! Ik helder graag dingen op voor je. Wij staan voor transparantie en dat wil ik je ook graag geven.



Groetjes,

Angela
@Raytje, je bent snel 😉 Ik heb de reactie zelf verplaatst naar een nieuw topic. Mijn uitleg hiervoor staat in mijn antwoord!



Bedankt voor het opletten!



Groetjes,

Angela
bedankt voor het antwoord, maar voor mij had hij gewoon in het vorige topic mogen blijven staan,

dan denk ik dat meer mensen die over de app/widget wat willen weten hem lezen, of is dat juist de bedoeling van niet,



wat betreft de opzet van de app meerdere acount beheren, ( neem aan voor beheer van gezinsleden, waarom zou je anders meerdere accounts willen beheren )

en dan zorgen dat zonder alle bevoegdheden ze niet meer naar het verbruik kunnen kijken,

dat is geen programmeerfoutje meer,

sorry maar ik ben nog steeds niet overtuigt

of hebben jullie iemand in dienst genomen die bij Klaverblad Verzekeringen geweigerd is ( TV reclame )

nu geven jullie nog meer het gevoel dat het antwoord wat verstopt moet worden,

de meeste zullen namelijk regelrecht naar het betreffende topic gaan, en niet verder kijken,

het topic was ook nog maar aan het begin,

en slaat Raytje de spijker op zijn kop,

of bedoel je met goede vragen soms TE kritische vragen,



neem het niet niet te persoonlijk Angela, want zo is het niet bedoeld

maar wel richting het bedrijf SIMYO,



dat jullie er wat met de feedback doen, begrijp ik, het was duidelijk dat dit jullie klanten ging kosten !!

uiteindelijk lijkt het probleem opgelost te worden maar wel met een rare bijsmaak,
Kees,



Het is toch juist van een bedrijf dat die naar zijn klanten luisterd? Ja er kwam een nieuwe app met een aantal aanpassingen waar veel klanten ontevreden over waren. Simyo had echter te maken met eisen van KPN, dat is vrij vaak uitgelegd. Wees blij dat er aan ons als klant word gedacht op het gebied van beveiliging persoonlijke gegevens. Nu blijkt dat de gedane aanpassingen aan de app binnen de eisen van KPN zijn en kunnen deze doorgevoerd worden. Simyo blij maar belangrijker, de klanten blij..



Ik vind jouw "geklaag" niet echt eerlijk tegenover Simyo. Je kan Simyo namelijk ook complimenten geven voor het luisteren naar haar klanten en het doorvoeren van de zo gewenste zaken.



Want dat doe ik bij deze wel ondanks dat ik persoonlijk geen problemen had met de zo gehate veranderingen.



Gegroet, een tevreden mede klant
Raytje



ik ben ook een tevreden klant als dit weer opgelost is, ( maar toch met een vreemd gevoel over de gang van zaken )

maar omdat het in het verleden met de widget prima mogelijk was kinderen te leren omgaan met belbundels , ook symyo aangeschaft,

de nieuwere versie heeft mij persoonlijk ook extra kosten opgeleverd,

allerlei uitspraken die gedaan zijn door Simyo,

het kan niet want......... later kan het wel

de eisen van KPN zijn niet veranderd, maar nu beter toegepast



ik geef mijn persoonlijke gevoel weer, maar die zal anders zijn dan de jouwe

mijn situatie is anders dan de jouwe ( 3 abonnementen, + 3 prepay onder beheer )

reageer ook niet op de persoon, Moderator, die bedank ik netjes voor het antwoord, maar ik zeg ook wat ik denk,

heb ze ook de gelegenheid gegeven, ondanks het risico op nog meer extra kosten,

daar hoeven ze mij niet voor te bedanken ;-)



Groet van een toch wel tevreden klant, maar die toch div. bedenkingen over heeft over gehouden,
Hoi Kees P,



No hard feelings! Natuurlijk voel ik me niet persoonlijk aangesproken door je bericht. Dit neemt niet weg dat ik het nog steeds jammer vind dat jij een nare nasmaak hebt overgehouden aan het hele verhaal. Dit is niet waar ik naar streef als ik jou voorzie van een antwoord.



Om nog even terug te komen op je punt "waarom kan het nu wel": De widget werd door veel klanten gezien als een veel gebruikte functie. De vraag of de widget terug kon, was daarom erg groot. We hebben dan ook goed gekeken naar wat er precies mogelijk is. Het blijkt dat we strenger waren dan nodig is. Om je verbruik snel én veilig in te kunnen zien, is vooraf inloggen niet verplicht. Daarom hebben we besloten om weer een widget beschikbaar te stellen. Datzelfde geldt voor het ingelogd blijven. Klanten waren daar terecht minder tevreden over. Dat was ook te zien in de reacties en reviews die we in de stores kregen. Je kunt nu dus zelf bepalen of je ingelogd wil blijven en Android gebruikers kunnen dan ook zelf bepalen of ze het verbruik direct via de widget willen inzien.



Dit antwoord hoeft zeker niet verstopt te worden. Het leek mij in dit geval handig om het in een apart topic te behandelen. Ik had namelijk het gevoel dat er een uitgebreide reactie nodig was en wellicht ook meerdere. Dit is in een feedback topic minder makkelijk en kan ook onoverzichtelijk worden als veel andere forumleden hun feedback geven tussen ons gesprek door. Het topic staat gewoon openbaar en er valt niets te verstoppen.



Zoals ik heb aangegeven, wil ik zo open en transparant mogelijk zijn. Niet alleen naar jou, maar naar al onze klanten. We zijn er dan ook zo eerlijk mogelijk over het feit dat wij strenger waren met onze beveiliging dan achteraf nodig was. Nu je wel een wachtwoord nodig hebt bij wijzigingen, is deze 'strengheid' op een andere manier toegepast 🙂



@Raytje, nogmaals bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Angela

Reageer