Simyo geeft aan dat per miniuut wordt afgerekend wat duidelijk is. dat staat ook onder de blauwe zin hoe je factuur wordt berekend. Echter, er staat als eerste: DEZE MAAND HEB IK NOG dus als je controleert hoeveel belminuten je over hebt wordt daar een andere telling gehanteerd (aantal seconden) zodat je niet weet wat je daadwerkelijke belminuten zijn en je dus nooit de actuele stand kan zien. Pas bij de factuur wordt duidelijk dat je over je je bundel heen bent gegaan en dat kost geld. Ik wil iedereen oproepen te klagen bij 1) Simyo (die reageren daar niet op) en 2) bij Kassa van de Vara en/of de consumentenbond. Dit is namelijk misleiding.
Bladzijde 1 / 1
Ik doe niet mee met jouw oproep CharlesB.
Ben dik tevree.
Hou alles zelf in de gaten met diverse apps die ik gedownload heb op mijn iPhone.
Succes.
Ben dik tevree.
Hou alles zelf in de gaten met diverse apps die ik gedownload heb op mijn iPhone.
Succes.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.