Skip to main content
Sinds ik mijn abonnement verhoogd heb kan ik niet meer inloggen op mijn app. Wel via een vaste pc. Ik gebruik hetzelfde wachtwoord. Heb ook al een ander wachtwoord ingesteld maar dan lukt het nog steeds niet.
Ik heb mijn abonnement verlaagd en kan sindsdien niet meer inloggen op de app! Ik heb dus het zelfde probleem. Simyo hebben jullie een oplossing hiervoor?
Hoi tevreden beller en jeroenvd,



Welkom op het forum :D



Wat vervelend dat jullie beiden niet kunnen inloggen op de app. Kunnen jullie beiden wel inloggen op Mijn Simyo zelf? Het wachtwoord zou daar namelijk synchroon moeten lopen met die van de app. Als dat niet het geval is, vraag even een nieuw wachtwoord aan via de inlogpagina van Mijn Simyo zelf.



Kan je gewoon inloggen op Mijn Simyo zelf, en niet op de app. Verwijder eens je account op de app en stel 'm opnieuw in. Werkt dat niet, verwijder dan de gehele app en probeer het opnieuw.



Lukt het zo?



Groetjes,

Caspar
Ik kon wel inloggen op Mijn Simyo via de browser maar niet via de app.



Nadat ik mijn profiel op de app heb verwijderd en opnieuw heb ingesteld kon ik wel weer inloggen!

Bedankt voor de info.



Met vriendelijke groet,



Jeroen 🙂
Hoi Jeroenvd,



Wat fijn dat het nu helemaal lukt! Graag gedaan :)



Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer