Skip to main content
Simyocode werkt prima op app telefoon.

Op app tablet geeft hij steeds aan dat wachtwoord is gewijzigd.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload, met zelfde resultaat
Hoi Morgen,



Leuk dat je weer terug bent op het forum.



Wat vervelend dat je problemen hebt met de Mijn Simyo App. Hoewel de app is ontwikkeld voor mobiele telefoons, werkt hij in de meeste gevallen ook op tablets. Wanneer je de app op een tweede apparaat installeert moet je wel opnieuw een inlogcode instellen.

Als dit niet werkt, zou je me dan kunnen vertellen welk type tablet je gebruikt? Ik zou ook heel graag een printscreen van de foutmelding ontvangen.



Alvast bedankt!



Groetjes,

Sean
Inmiddels heb ik al telefonisch contact met een vriendelijke collega van je. Een aantal zaken inmiddels gereset en vanmiddag nog even contact met hem.

Dank voor je reactie.

Groeten

Jacqueline
Hoi Morgen,



Goed om te horen dat je vriendelijk bent geholpen door een collega van ons. Betekent dit dat het probleem is opgelost en dat de app het nu doet op jouw tablet?



Groetjes,

Caspar

Reageer