Skip to main content
Van de app Mijn Simyo werkt de tab Verbruik wel, maar tabs Overzicht en Service niet ("Sorry, er ging even iets mis... Probeer het scherm opnieuw te laden"). Nu is de verbruik-tab wel het belangrijkst, maar ik ben toch wel benieuwd wat er in dat overzicht staat dat ik maar niet te zien krijg... Mijn mobiel loopt op android 5.1.1. Hebben jullie een tip om de complete app te laten werken??
Hoi Cmuusers,



Welkom het Simyo forum.



Wat vervelend dat je problemen hebt met de Mijn Simyo App. Natuurlijk wil je alle opties kunnen gebruiken.



Heb je de nieuwste versie van de App al gedownload? Als je al gebruik maakt van de nieuwste App, zou je deze dan een keer opnieuw willen installeren?



Ik hoor graag van je of dit is gelukt!



Groetjes,

Sean
Opnieuw de nieuwste versie geïnstalleerd, maar het heeft niet geholpen. Ik kan nog steeds alleen de verbruikstab openen, en dat is wel waarom ik de app wil gebruiken. Dus ik laat het maar zo en hoop dat een toekomstige update de app volledig werkend maakt.
Hoi Cmuusers,



Gelukkig kun je jouw verbruik wel inzien via de app.



Ik heb nog even verder gevraagd voor je en zie dat jij hiervoor een oud LowCall gebruiker was 🙂 Dit is precies de reden dat de app op dit moment niet volledig werkt voor je. Helaas hebben alle Android telefoons last van deze melding. We weten nog niet precies wat het probleem is dus ik durf ook niet te zeggen wanneer we het kunnen oplossen voor je. Uiteraard zijn we hard aan het werk om achter het probleem te komen zodat ook jij straks een goedwerkende app hebt!



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer