Skip to main content
Het overzicht tabblad van mijn simyo app geeft fout melding ,sorry er is iets mis gegaan,laad opnieuw.

Na honderd keer ben ik het een beetje zat,weet iemand een oplossing?
Heb je wel de laatste update van de app? App een keer verwijderen...opnieuw installeren.

Anders gewoon op Mijn Simyo kijken en bijvoorbeeld als bladwijzer instellen.
ik heb allen een oranje scherm sinds vanmiddag, en mijn man moet elke keer zijn pincode invoeren ik heb bij mijn man de app op nieuw geinstaleerd van af die tijd moet hij dat
Op deze pagina staat.



Waarom krijg ik een oranje scherm te zien?

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Zo kan dit komen door een verkeerde update of het Android 4 beveiligingssysteem. Zie jij een oranje scherm? Probeer dan het onderstaande:



- Verwijder de app van je telefoon en installeer hem daarna opnieuw. In de meeste gevallen is dit de oplossing.

- Heb je een Android 4 telefoon? Stel dan een schermbeveiliging in. De app kan anders geen wachtwoorden opslaan op de telefoon, waardoor bepaalde functies niet goed meer werken.

- Wil je geen schermbeveiliging? Update Android, mocht dit mogelijk zijn.

- Staat er geen Android update voor je klaar? Dan adviseren we je om 'Ingelogd blijven' niet aan te vinken.




Bij mijn extra telefoon heb ik een harde reset uitgevoerd, is wel resoluut maar ik hou niet van gedonder in het "vooronder". 🙂
Hoi chicasprado,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat de app een foutmelding geeft. Het verwijderen en opnieuw installeren zou het probleem moeten oplossen. Anders zou een update van Android het moeten oplossen.



@TJ Wensink Ook jij welkom op het forum. Wat vervelend dat je een oranje scherm hebt. Dit is een bekend fenomeen. Als je de uitleg van Friesian volgt, moet het goed komen!



@Friesian Bedankt voor je beide antwoorden :D



Groetjes,

Caspar

Reageer