.

Beantwoord

Waarom werkt mijn android simyo app niet meer?

  • 8 August 2014
  • 5 reacties
  • 360 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Sinds 2 weken kan ik op mijn Samsung Galaxy SII, niet meer inloggen op Mijn Simyo met de Android-app.
Telkens verschijnt een scherm met de opmerking 06-nummer of wachtwoord is onjuist.Probeer nog een keer .
Inloggen viamijn desktop geen enkel probleem.
Na 10 keer hetzelfde, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd zelfde resultaat, wachtwoord gewijzigd zelfde reultaat.
Ik ben kennelijk niet de eerste, dus graag hulp.
icon

Beste antwoord door Ernst 11 August 2014, 10:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Zo lang die app bij jou of anderen niet werkt, zou bij android, call meter 3G een goed alternatief zijn.
Instellen van voorkeuren via linkertoets.

Groet,
Friesian :)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jeanS, welkom op het Simyo forum!

Je bent inderdaad niet de enige met dit probleem. Een deel van de prepaid app gebruikers kan inderdaad niet inloggen :(
De oorzaak is inmiddels bekend bij onze IT afdeling en er wordt gewerkt aan een oplossing. Tot die tijd kun je op Mijn Simyo via normaal internet je verbruik inzien en op je mobiel kun je, zoals Friesian aangeeft, een andere app gebruiken, natuurlijk.

@Friesian, dank je voor het meedenken!
Reputatie 7
.....Je bent inderdaad niet de enige met dit probleem. Een deel van de prepaid app gebruikers kan inderdaad niet inloggen :(
De oorzaak is inmiddels bekend bij onze IT afdeling en er wordt gewerkt aan een oplossing.......


Ernst, is het geen goede optie om (bekende) problemen, zoals deze kenbaar te maken? Als men dan ook nog weet waar storingen als deze kunnen worden teruggevonden is het helemaal mooi natuurlijk.
Ook ik heb het probleem dat ik via de app niet kan inloggen. Wat ik vreemd vind is dat inloggen wél lijkt te lukken want voor een seconde krijg ik wel even een andere pagina te zien.
Mag ik uit de vorige reacties begrijpen dat het probleem nog niet is opgelost?
Ik heb de app al verschillende malen opnieuw geinstalleerd en ook de tlefoon opnieuw ingeschakeld.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi QAAS, welkom op het Simyo forum 🙂

Wat vervelend dat ook jij last hebt van dit foutje in de App. Helaas heb ik op dit moment geen nieuws hoelang dit nog gaat duren, maar zodra ik meer weet laat ik het meteen weten!

Sorry voor het ongemak! 😞

Reageer