Skip to main content
Gisteren de nieuwe app geïnstalleerd nu kan ik met mijn wachtwoord het oranje scherm niet meer openen. Dus kan ik niets meer met mijn telefoon.
Hoi Conny50,



Wat vervelend dat je nu niets meer kan doen met je telefoon doordat je de Simyo app hebt gedownload.



Dit probleem is wel eens vaker voorgekomen. Klik hier om te zien hoe je dit kunt oplossen! De link verwijst naar een ander topic. Kijk daar naar de tweede post. Daar zie je iets over het oranje scherm.



Kom je zo verder?



Groetjes,

Caspar
Helaas pindakaas, je wilt niet weten wat allemaal al geprobeerd heb.Ik denk dat een moet gaan resetten, maar kom ik dan wel van dat vervelende startscherm af, waarin ik mijn wachtwoord moet intoetsen?



Groet Conny
Hoi Conny50,



Wat vervelend dat niet heeft geholpen! Heb je alle stappen doorlopen die in het andere topic vermeld staan? Hier zou er toch in ieder geval 1 van moeten helpen. Is dit echt niet het geval, wil ik je vragen om je telefoon simpelweg eens uit en aan te zetten. Dit kan al een hele hoop goed doen 🙂 Als je hierna de app verwijdert en opnieuw installeert, moet het netjes werken.



Zorg ervoor dat je 'ingelogd blijven' niet aanvinkt als je hem opnieuw installeert en geen pincode aanmaakt. Dit lijkt de boosdoener te zijn op toestellen met Android versie 4.



Houd je ons op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Simpel aan en uitzetten werkte niet, zelfs de batterij eruit, het simkaartje eruit, niets hielp. Telefoontje gepleegd met Samsung, geen oplossing. Telefoontje met een heel aardige dame van Simyo, ook zij kon me niet uit de brand helpen. Toen maar naar een telefoonwinkel gestapt en gevraagd of zij de telefoon konden resetten, dat durfde ik n.l. niet zelf. En hoera ik heb mijn gewone startscherm weer terug en kan weer bellen en appen! En dankzij Google+(?) heb ik ook mijn contacten en al mijn whatsapp berichten weer terug. Mijn foto's staan op een sd kaart, dus ook die zijn er nog. Je snapt hier zit een blij mens. De Simyoapp zal ik niet meer installeren, deze les heb ik nu wel geleerd.

Bedankt voor de reacties. Groet Conny
Hoi Conny50,



Wat fantastisch dat ze je in een telefoonwinkel uit de brand hebben geholpen! Het is natuurlijk altijd fijn als je de telefoon in handen hebt en meteen alle opties na kunt gaan. Dat je de Simyo App nu niet meer durft te gebruiken is begrijpelijk, maar wel erg jammer. Wat ik wel kan adviseren is het gebruik van de mobiele webversie van Mijn Simyo en hier een snelkoppeling van maken op je startscherm. Zo heb je in elk geval wel een inzicht in het verbruik 🙂.



Sorry voor alle ongemakken die de app heeft veroorzaakt, we gaan er mee aan de slag!



Groetjes, Tiury

Reageer