.

Beantwoord

Waarom werkt de Forum login niet?

  • 18 July 2015
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Badge +1
Ik heb een probleem met inloggen op het forum. Ik gebruik altijd Firefox op de pc en als ik me daar aanmelde op het forum, kon ik reacties plaatsen.
Als ik nu inlog, kom ik op mijn overzicht pagina terecht, ingelogd dus. Ga ik vervolgens weer naar het forum rechtsbovenin, dan moet ik weer inloggen waardoor ik weer op mijn overzicht pagina terecht kom. Dit herhaalt zich in principe eindeloos. Ook op mijn tablet gebeurt dit.
Heb nu internet explorer gepakt en dan gaat het wel goed? Dit probleem heb ik nooit eerder gehad. Doe ik iets fout?

Erik
icon

Beste antwoord door de leon 18 July 2015, 12:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee, je doet niets fout. Het is een bekend probleem (ontstaan bij de nieuwe Mijn Simyo omgeving) waaraan gewerkt is / wordt. Op mijn iPad (met Chrome) is het probleem nu i.i.g. opgelost. Met de Vos op de PC heb ik het nog niet uitgeprobeerd.
Reputatie 7
Badge +9
Met de Vos op de PC heb ik het nog niet uitgeprobeerd.

Nu wel dus...:8 en ja, computermatig gezien heeft Firefox bij mij ook dat probleem. Chrome idem dito.
Er wordt aan gewerkt...;)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ErikM1972,

Ik heb dit topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Dat is iets overzichtelijker.

Er zijn ons inderdaad wat problemen bekend met de login op het forum. Erg irritant en lastig, maar
Er wordt aan gewerkt...;)


Excuses voor het ongemak!

Reageer