.

Beantwoord

Waarom werkt de app niet op mijn Windows Phone 8.1?

  • 30 April 2015
  • 6 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 1
Waarom werkt de app niet terwijl hij wel gewoon te downloaden is in de store?
icon

Beste antwoord door Ray 30 April 2015, 17:20

Bekijk originele reactie

6 reacties

De app werkt alleen bij gebruikers van Sim only, niet Prepaid.

Ik heb zelf een Windows Phone en gebruik de App ook.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi corvh62, welkom op het Simyo forum!

Raytje heeft goed gedacht dat je misschien wel een Prepaid gebruiker bent. De Mijn Simyo app is er voor Windows Phone enkel voor Sim Only en helaas niet voor Prepaid.
Je kunt wel altijd nog met de browser van je telefoon inloggen op Mijn Simyo, is dat misschien een idee?
Reputatie 1
Ik heb een Sim Only, en toch werkt hij niet . Krijg een foutmelding over een probleem met de server.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi corvh62,

Heb jij het over een andere aansluiting misschien? Het nummer dat gelinkt is aan je forum account is geen Sim Only(abonnement) aansluiting.
Daar zie ik alleen een prepaid. Dus dat is dan de reden dat de Simyo App niet werkt.

Heb jij nog een andere aansluiting? Kun je mij in een privébericht dan het nummer sturen?
Reputatie 1
Op mijn vorige telefoon (android) werkte het wel met hetzelfde telefoonnummer. Er is niets anders veranderd dan dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht en bij Simyo een nieuw simkaart voor deze telefoon.
Reputatie 5
Badge +11
Hi corvh62,

Als het gaat om het telefoonnummer waarmee je actief bent op het forum, dan gaat het om een Prepaid aansluiting.
De Mijn Simyo app voor Prepaid werkt enkel op Android telefoons en iPhones, helaas niet op telefoon met Windows Mobile.

Het ligt er dus echt aan dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht.

Reageer