.

Beantwoord

Waarom werkt de app niet op iPad met iOS 9.1?

  • 26 September 2015
  • 5 reacties
  • 245 Bekeken

De app werkt bij mij niet op ios9.1
icon

Beste antwoord door Ernst 28 September 2015, 12:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wtenvoorde,

Welkom op het Simyo Forum.

8 minuten na de post een eerste reactie!
Is dat niet snel?

Heb je al geprobeerd de app te verwijderen en erop nieuw op te zetten?
Had dit resultaat?

Graag je reactie!
Heb ik al verschillende keren gedaan, en als ik mijn mb,s wil instellen krijg ik de mededeling he hier gaat iets fout
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Wtenvoorde, welkom op ons forum!

Wat lastig dat de app bij jou niet werkt. Je geeft aan dat je iOS 9.1 wilt gebruiken. Bij mijn weten is de laatste versie iOS 9.0.1.
Is 9.1 dan een bèta versie? Misschien kan dat voor problemen zorgen. Zelf heb ik 9.0.1 en die doet het net als altijd perfect.

Wat bedoel je precies met
als ik mijn mb,s wil instellen

Als je een dag- of maandbundel wilt instellen, kan dat enkel via Mijn Simyo en niet via de app.


Maikel.twinnie; dank je voor het meedenken!
Ik bedoel dus 9.01. Maar als ik mijn mb wil opwaarderen als ze op zijn krijg ik de mededeling " he er gaat iets fout, ook al na tig keren de app opnieuw te hebben gedownload. , nu kan ik niet meer buiten mijn huis internetten omdat mijn mb, s opzien. Ik doe dit via mijn Simyo.
Wie o wie kam mij helpen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Wtenvoorde,

Je MB's kun je niet opwaarderen zoals je dat bij je Prepaid beltegoed doet. Je koopt met Prepaid een internet maandbundel. Dit betekend dus dat je een bundel hebt voor één maand. In jouw geval is je maand begonnen op 18-09 en loopt tot 18-10. Je kunt dus pas ná 18-10 een nieuwe internet maandbundel aanschaffen. Het is overigens wel vreemd dat je een foutmelding krijgt. Hier hoort mijn uitleg te staan. Dit gaan we voor je uitzoeken.

Groetjes, Tiury

Reageer