Skip to main content

.

De simyo app op mijn telefoon blokkeert mijn toestel steeds. Ik moet dan steeds de PIN code intikken. Hoe kan ik die blokkade uitzetten?
Hoi P Mosterman,



Welkom op het Simyo forum.



Wat onhandig dat je telkens opnieuw je Pincode moet invoeren.



Het kan op een Android telefoon voorkomen dat de schermbeveiliging wordt ingeschakeld na het downloaden van de nieuwe Mijn Simyo app. Deze beveiliging kun je uitzetten door in het telefoonmenu naar 'Apps > Instellingen > Beveiliging' te gaan. Onderin dit menu vind je de optie 'aanmeldgegevens wissen'.

Als je dit hebt gedaan, ga dan naar 'Instellingen > Vergrendelscherm', kies vervolgens voor 'Schermbeveiliging' en kies voor 'Geen' of 'Vegen'.



Wanneer je hierna de app weer gebruikt, verschijnt er een melding dat je een PIN of password moet instellen. Kies voor 'Cancel' en de schermbeveiliging is uitgeschakeld.



Laat je me weten of dit is gelukt?



Groetjes,

Sean
Dank je!!

Het werkt nu goed.
De app opent niet als ik als als ik op annuleren klik in het scherm waarin hij om een wachtwoord of PIN code vraagt
Hoi P Mosterman,



Wat onhandig zeg. Wellicht is het nu beter als je even de app verwijderd en opnieuw installeert. Daarna kun je het weer opnieuw proberen met het verwijderen van de pin code. Dan zou het weer moeten werken.



Groetjes,

Caspar

Reageer