.

Beantwoord

Waarom pincode voor simyo app?

  • 30 January 2016
  • 9 reacties
  • 305 Bekeken

Badge +1
Inloggen met pincode ?
Word wel wat veel :pincode onthouden wachteoord onthouden . Telefoon zelf unlocken met pincode . Net als bij de belasting : leuker kunnen we het niet maken wel gemakkelijker ?
Nee dus ...
icon

Beste antwoord door Estelle 31 January 2016, 16:00

Bekijk originele reactie

9 reacties

Verklaar je nader :?

Pincode voor wat?
Badge +1
Inloggen voor de nieuwe simyo app .
Reputatie 7
Badge +9
Voor de nieuwe app heb je alleen een 5-cijferige pincode nodig, geen wachtwoord (behalve de eerste keer misschien). Is best te doen.
Badge +1
Weet ik . Maar alles bij elkaar is het veel . En als het je wachtwoord niet veel meer gebruikt is de kans groot dat je dat weer vergeet . Kun je weer resetten ook dat weet ik . De hele telefoon zit vol wachtwoorden en pincodes . Mijn pleidooi is dat het eenvoudiger moet worden . Minder is beter ?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Streetmate,

Jammer dat je het geen goede optie vindt. Het lijkt mij juist makkelijk om in plaats van een wachtwoord een zelf samengestelde pincode te gebruiken. Bedankt voor je feedback in ieder geval! Ik geef het door aan de personen die hierover gaan.

Zijn er verder nog meer dingen die je minder of juist leuk vindt aan de nieuwe app?

Groetjes,
Estelle
Badge +1
Yes app is verbeterd !
Waarom 5 nummers bij de pincode ? Bankpas , telefoon hebben er 4 , dus weer een nieuwe erbij .
Vroeger kon je aangeven wachtwoord onthouden . Zou voor de pin ook moeten kunnen .
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Streetmate,

Daar heb je een goed punt! Dit ga ik doorgeven. Ik weet het niet zeker, maar wellicht dat een 5-cijferige code veiliger is dan een met 4 cijfers? Uiteraard zet ik dit voor je door.

We hebben bewust gekozen voor het niet onthouden van het wachtwoord of de pincode. Dit omdat je met de nieuwe app veel meer kunt. Zo kun je jouw specificatie inzien en dus alle gebelde telefoonnummers en kun je ook betalen via iDeal. We hebben besloten om jouw gegevens nu extra te beschermen. Om deze reden kun je niet kiezen voor de optie 'Wachtwoord of code onthouden'. Ik hoop dat je dit snapt :)

Laat je het weten als je nog vragen of ideeën hebt? Die komen altijd van pas.

Groetjes,
Angela
Badge +1
Super . Vandaag update . Inlogprobleem opgelost . Dankjewel !
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Streetmate,

Dat heb je goed gezien! Fijn dat het opgevallen is dat we wat gedaan hebben met al jullie feedback hierover 🙂 Helemaal leuk dat je hier nog even een berichtje plaatst! We hebben het natuurlijk graag gedaan. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan even weten. We helpen je graag verder.

Groetjes,
Angela

Reageer