Skip to main content
Sinds enige tijd is inloggen op Mijn Simyo niet meer mogelijk via de android app

Nexus 5 en android versie 5.0.1
Via de app van Simyo (bedoel je dat?) kun je niet inloggen op Mijn Simyo.

Dat doe je rechtstreeks op de site.



Groet,

Friesian
Hoi imbos002,



Goed dat je hier je vraag stelt en welkom terug op het forum.



Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat het inloggen niet lukt.



Het heeft denk ik te maken met je overstap van abonnement naar prepaid, afgelopen maand.



Je nummer komt namelijk twee keer voor in onze gegevens waardoor bij het inloggen gegevens worden opgevraagd van je eerste aansluiting welke niet meer actief is.



Het probleem zou nu opgelost zijn, ik heb namelijk iets aan je instellingen aangepast. Je zou nu weer zonder problemen kunnen inloggen op Mijn Simyo of op je Simyo App :)



Laat je even weten of het werkt?



@Friesian, bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer