Skip to main content

.

Ik zie dat ik bij de app vanaf vandaag ineens het wachtwoord moet opgeven. Klopt dat en zo ja dan vind ik dat geen verbetering
Hoi Rdub,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat heb je goed gezien! Jammer om te lezen dat je dit geen verbetering vindt :(



We hebben de Simyo App helemaal vernieuwd. Dit betekent dat je nu bijvoorbeeld je buitenbundel kosten kunt inzien, je facturen kunt betalen via iDeal en je specificaties kunt bekijken. Dit is een heleboel privacy gevoelige informatie die alleen voor jouw ogen bestemd is.



Om jouw gegevens goed te beschermen, moet je inderdaad steeds opnieuw jouw wachtwoord invoeren. Je kunt ook een code aanmaken waarmee je kunt inloggen. Dit maakt het misschien wat makkelijk 🙂 Als je ingelogd bent, zie je rechts bovenin een poppetje staan. Als je hierop klikt, krijg je de mogelijkheid om een code aan te maken of de bestaande code te wijzigen. Laat je weten of dit gelukt is?



Ben je verder wel tevreden over de nieuwe app?



Groetjes,

Angela

Reageer