Skip to main content
Waarom moet ik elke keer mijn wachtwoord invullen als ik de simyo app gebruik op de iphone? Voor de update was dit niet nodig.
Hoi GusXXL,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen!



Zoals je vast ook hebt gezien, hebben wij erg veel nieuwe features toegevoegd in de app. Je kunt extra MB's kopen, bundels wijzigen en zelfs je factuur betalen via iDeal. Al deze punten kosten jou geld. Het is dus belangrijk dat de app goed beveiligd is. We zijn verplicht je uit te loggen als je een tijdje niet meer actief bent geweest. Gelukkig kun je een handige inlogcode aanmaken. Heb je dit al gedaan?



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Angela
Ik heb dit probleem ook. Ik heb al meerdere malen een code aangemaakt maar hij blijft me altijd om mijn wachtwoord vragen en niet de code
Hoi Hymster,



Dat is niet handig. Zou je misschien een keer je account kunnen verwijderen? Dit doe je door op ‘aanpassen’ te klikken en vervolgens op het kruisje bij je account’. Daarna kun je je account weer instellen en een nieuwe code aanmaken.



Ik hoor graag van je of dit is gelukt!



Groetjes,

Sean

Reageer