Alex Je kunt proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren, mocht je dit nog niet gedaan hebben.
Bedankt voor je snelle reactie Ron! Ik had dat inderdaad al eens geprobeerd (en net nog een keertje), maar bij het opstarten will de App weer de eSim setup starten.
Alex
Hoi Alex,
Het kan inderdaad kloppen dat je deze melding krijgt, dit is een bekende issue. Er word aan gewerkt en naar verwachting deze week opgelost!
Groetjes,
Daisy
Bedankt voor je reactie Daisy. Ik ga het afwachten. Komt er een nieuwe App, of is het een backend fix?
Groeten!
Alex
Hoi Alex,
Het betreft een backend fix! Iemand van onze technische afdeling zegt dat ze er op dit moment druk mee bezig zijn, dus het is even afwachten nog! Ik verwacht dat het voor het weekend is opgelost
Kunnen we je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen?
Groetjes,
Bas
Dank je Bas. Ik zag vanmorgen dat het voor mij in ieder geval opgelost is . Bedankt voor jullie reacties.
Alex
Hoi Alex,
Graag gedaan hoor! En thanks voor de terugkoppeling
Groetjes,
Bas