Skip to main content
Hier op het forum ben ik met een niet meer bestaand mailadres: tijdelijk@ruphoff.nl omdat ik met mijn echte adres niet werd toegelaten: want "dat bestond al op het forum".

Als dat oké is? prima! Zo niet mag Simyo alsnog mijn klacht via het mailformulier lezen en de implementatiefout in de database van dit forum corrigeren.

Het nog eens uitleggen kost me teveel tijd.
Hoi RuudU, welkom terug kan ik wel zeggen, toch?



Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Over Simyo.



Ik begrijp je frustratie, je wilt een mailadres gebruiken van waarmee je vroeger al eens bent aangemeld op het forum en dat wil niet vanwege de genoemde melding.

De reden hiervan is dat ook de reacties van je oude registratie blijven staan.



Om uit te leggen wat ik van plan ben heb ik je geprobeerd te bellen, maar ik kon je niet bereiken.



Ik heb voor nu je oude mailadres uit je oude registratie gehaald en in deze nieuwe gezet. Wil je ook je vorige forumnaam weer gebruiken? Laat het dan even weten, dan pas ik dat ook voor je aan.
Bedankt Ernst,



edoch.. het is niet de eerste keer dat ik vaststel dat de helpdesk een vraag of klacht niet zorgvuldig leest en derhalve met pure onzin als antwoord komt. Het getuigt niet van gewoon menselijk respect voor de ander als je zijn tekst niet de moeite van het zorgvuldig lezen waard acht.



Doe daar iets aan!
Hoi RuudU,



We gaan er zeker iets aan doen. Bedankt voor de tip 😉.



Groetjes, Tiury

Reageer