.

Beantwoord

Waarom lukt het niet om mijn email adres te wijzigen?

  • 28 November 2014
  • 10 reacties
  • 765 Bekeken

Ik wil mijn email adres wijzigen.
Het lukt niet. In het bovenste vakje blijft mijn oude email staan.
icon

Beste antwoord door Tiury 1 December 2014, 15:49

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Even wachten tot een moderator hierop reageert.
Ik heb geen adequaat antwoord.
Heb ik overigens zelden, maar dat terzijde.
Badge +1
Heb je ter controle wel in het tweede vakje nogmaals je gewenste e-mail adres ingevuld?
vr.gr.
Frans
ik heb hetzelfde probleem en mijn oude e-mailadres bestaat niet meer.
gr Tam.
Reputatie 4
Badge +8
Kun je in het bovenste vakje de zaak deleten en een nieuw email adres invullen? Of gaat dat ook helemaal niet?
Dat gaat wel en 2e keer invullen ook. Zodra je op bevestiggen klikt, schiet in 1e vakje weer oude e-mailadres en er gebeurt verder niets meer.
dus wijzigen lukt niet.
Reputatie 4
Badge +8
Hè, dat is kwaardeloos dus... 😞
Reputatie 4
Badge +8
Hoop dat een moderator hier snel een oplossing voor weet. Vast wel maar zal maandag worden! Houd de moed erin! 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi lianhugens en tam74, welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat het niet lukt om het e-mail adres aan te passen via Mijn Simyo. Ik heb gekeken hoe dat komt en ik zie dat jullie beide een oud Lowcall abonnement hebben. Het komt wel eens voor dat de persoonlijke omgeving niet goed werkt en je inderdaad niet je persoonlijke gegevens kunt aanpassen.

Kunnen jullie mij een privéberichtje sturen met het huidige e-mail adres en het e-mail adres dat je graag wil koppelen aan Simyo? Ik zal het vervolgens zelf voor jullie aanpassen :)

@koorelle & Frans Steffin, dankjewel voor jullie hulp!
ook hier een oude lowcall klant die zijn email adres wil  wijzigen en het niet voor elkaar krijgt, hoe los ik dit op?
Reputatie 3
Badge +7
ook hier een oude lowcall klant die zijn email adres wil  wijzigen en het niet voor elkaar krijgt, hoe los ik dit op?

Hoi Joep53,

Welkom op het forum.

Je maakt inderdaad gebruik maakt van aan LowCall aansluiting. Het wijzigen van je gegeven via Mijn Simyo gaat helaas niet.

Zou je me een privéberichtje sturen met het huidige gegevens en ook het nieuwe e-mailadres erbij willen vermelden? Zodra ik je gegevens ontvangen heb zal ik de wijziging doorvoeren.

Reageer