Skip to main content
Goedemorgen. Ik heb geprobeerd om via Mijn Simyo mijn bundels aan te passen, maar dit lukt niet.

Ik heb nu 200 min/ €6 en 500Mb/ €7

Ik wil naar 200 min/ €5 en 1000Mb/ €10



Ik kan dit selecteren, moet dit bevestigen voor ingang per 1 dec. Dit doe ik en vervolgens is dit niet zichtbaar in mijn overzicht.



Wordt mijn bundel nu aangepast of niet?

En zo nee, wat moet ik dan doen om hem wel aan te passen?



Alvast bedankt voor een reactie,

Marc
Als ik me niet vergis krijg je hier nog een bevestigingsmail van.

Maar beter even wachten op het antwoord van een moderator.
Hoi markiemarc, welkom op het Simyo forum! :)



Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je topic verplaatst naar het "Mijn Simyo & Mijn Simyo app" subforum.



Het is goed dat je het vraagt, want ik zie nog geen bundelwijzing in mijn scherm verschijnen!



Ik heb een donkerbruin vermoeden waar het mis gaat, maar ik weet het niet zeker. Op het moment dat je de bundelwijziging wil bevestigen, komt er als het goed is een pop-up in je scherm staan, waarop je vervolgens nogmaals wil bevestigen dat je deze wijziging écht wil. Op sommige apparaten, telefoons, tablets of computers met Safari, wil deze pop-up niet helemaal uitschuiven en blijft hij hangen en je alleen een kruisje ziet met "sluiten".



Wat je dan het beste kunt doen is even wachten. Vaak na een paar seconden schuift de pop-up alsnog open.



Mocht dit niet het geval zijn, wil ik je vragen om het even op een andere apparaat te testen, om te zien of het daar wel op lukt 🙂



Laat je me weten of het met deze aanwijzing is gelukt?
Hoi Tiury,



Bedankt voor je uitleg. De pop-up had ik al, zowel op telefoon als tablet. Ik kon hem ook aanklikken om te bevestigen, maar daarna gebeurde er niets.



Ik heb je advies opgevolgd en het via de PC geprobeerd en inderdaad: het lijkt nu wel te werken. Kan jij zien of de wijziging ook echt is doorgekomen?

Thanks.



Groet, Marc.
Heb net de bevestigingsmail ontvangen, dus het is gelukt.
Hoi markiemarc,



Ik heb meteen even voor je gekeken en de wijziging is nu inderdaad goed doorgekomen 🙂 Dit had je inderdaad ook al per e-mail te horen gekregen.



We zijn druk bezig om bundelwijzigingen mogelijk te maken via de mobiele App. Tot die tijd, adviseer ik je dit via de computer te doen 🙂 Dan weet je 100% zeker dat het werkt!



Heb je die extra MB's hard nodig? 😉
Ja ? Gebruik regelmatig via mijn telefoon mobiele hotspot om op mijn werk mijn tablet te kunnen gebruiken, maar dat tikt aardig aan ?
Hoi markiemarc,



Goed dat je je verbruik zo goed in de gaten houdt! Je verbruikte MB's kunnen inderdaad hard oplopen, als je andere apparaten mee laat liften op de dataverbinding van jouw telefoon.



Je doet er dan verstandig aan om je bundel te verhogen. Dat is beter dan het buiten bundel tarief te moeten betalen.:) Ik raad je aan je verbruik in de gaten te blijven houden, je MB verbruik kan nog steeds hard gaan.



Kun je op je werk niet inloggen op het Wi-Fi netwerk?

Reageer