Skip to main content
Zijn nu in het buitenland. Mijn vrouw kan niet meer inloggen. Ook nieuw aangevraagde ww lukken niet
Hoi HarVo,



Wat vervelend dat je vrouw niet kan inloggen op haar Mijn Simyo. Goed dat jullie al een nieuw wachtwoord hebben opgevraagd. Welke foutmelding krijgen jullie? En proberen jullie in te loggen op een PC/laptop of op een tablet?



Ik adviseer je in ieder geval om je Cookies en Cachegegevens te verwijderen vóórdat jullie proberen in te loggen. Lukt het zo wel?



Groetjes,

Caspar
Hartelijk bedankt, dit probleem is inmiddels opgelost door account te verwijderen en opnieuw aan te maken. Het probleem dat zich nu voordoet is om vanuit het bundeloverzicht in de instellingen te komen. Zie nergens een mogelijkheid om daarin te komen.
Hoi HarVo,



Fijn dat het eerste probleem is opgelost 🆒



Ben je ingelogd op Mijn Simyo.nl via een computer of tablet? Dan moet je rechtsboven aan de pagina een kopje 'Instellingen' zien staan. Via de Mijn Simyo App is het helaas niet mogelijk om je instellingen te wijzigen.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean
Bedankt. Helder.
Graag gedaan. Ik wens je alvast een heel fijn weekend!



Groetjes,

Caspar

Reageer