.

Beantwoord

Waarom lukt het activeren van mijn contract niet?

  • 26 August 2015
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Beste Simyo,

Bij het activeren van mijn contract bij stap 3 gaat er wat fout want de pagina laadt niet, gisteren en vandaag.(windows 10)(ook op Ipad en Iphone)
Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Angela 27 August 2015, 12:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pijnappel,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat jij je vraag hier stelt! Ik help je uiteraard graag verder. Helaas is het voor mij niet helemaal duidelijk wat je precies probeert te activeren. Wil je een nieuwe simkaart activeren die je hebt ontvangen bij een nieuwe bestelling? Het is ook mogelijk dat je graag jouw Simyo Prepaid wilt omzetten naar een Simyo Sim Only Abonnement. Zijn het deze stappen die je niet kunt doorlopen? Alvast bedankt voor de extra informatie.

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Mijn Simyo & Mijn Simyo App'. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk :)

Groetjes,
Angela

Reageer