Skip to main content
Ik kan mijn e-mailadres niet wijzigen en heb op het forum gelezen dat dit kan komen omdat ik geen standaard-simyo ben. (Ik kan ook de app niet gebruiken gebruiken, dus ik denk dat dit inderdaad het geval is.) Kunnen jullie mij helpen om mijn emailadres aan te passen, het adres dat er nu staat is niet meer in gebruik)
Hoi Lisette Bruijnzeels,



Welkom op het forum.



Uit onze gegevens blijkt dat je gebruik maakt van een LowCall aansluiting.



De persoonlijk omgeving van een LowCall aansluiting zit net iets anders in elkaar waardoor het wijzigen van je gegevens inderdaad niet mogelijk is via Mijn Simyo.



In jouw geval mag je in een privébericht je nieuwe e-mailadres aan me doorgeven. Ik zal het dan voor je gaan aanpassen.
Hoop dat ik het op deze manier goed doe :-)

Mijn nieuwe emailadres: xxxxxxxxxx@gmail.com
Hoi Lisette Bruijnzeels,



Nee, je had je e-mailadres geplaatst als een openbare reactie. Ik heb het voor je weggehaald :)



Je gegevens heb ik net aangepast. Je kan de wijziging direct terugzien op Mijn Simyo.

Reageer