Skip to main content
Twee screenshots.

Let op datum en tijd.

Beiden hetzelfde, andere getallen!!

Hoe kan dit?
Jouw titel van het topic klopt beter, maar het komt op hetzelfde uit.

Er gebeuren aparte dingen.... ben benieuwd naar de uitleg...



Wat zouden de dames ervan zegguh.

:?🆒





https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/waarom-loopt-de-app-niet-synchroon-mijn-tele2-28238
Hahahaha, ik had jouw topic nog niet gezien Friesian! :D



Ik moet eigenlijk meer aan een liedje van Alexander Curly denken,

en dan met name aan dat ene zinnetje:



"D'r beuren roare ding'n"
Uhm....niet dat jelui er veel aan hebben...maar bij mij loopt de boel wel synchroon.:D. Dus, dit is heel vreemd. En ik snap vervelend voor je als dat niet zo is want wat klopt er nou wel en wat niet!

Voor een realtime dataverbruik kijk ik sowieso meer in mijn andere 3 dataverbruiksapps. Die zijn i.i.g wel realtime en lopen zo goed als altijd met elkaar synchroon. 2 Ervan heb ik als widgets ingesteld zodat ik direct dataverbruik in mijn startscherm kan zien. Dat is handig.

Enne zus, probeer rustig te blijven....denk aan je hart en alles waar je nog meer aan zou kunnen denken. 😛
yep broer ik blijf rustig.

adem in........

adem uit.......



:@



Nog ff en ik ga synchroon zwemmen met je.
Bij mij loopt het alles behalve Synchroon.

Volgens de App mag ik nog 32 minuten verbruiken deze maand, inclusief 800 MB data.



Maar volgens de website nog 0 minuten en 400 MB data.

Dat is toch een gigantisch groot verschil. Denk dat ik de app maar ga verwijderen als dat ding zo onnauwkeurig blijft.

Blij dat ik zo nu en dan de website controleer anders had Simyo me op hoge kosten gejaagd omdat de App niet functioneert zoals hij moet functioneren.
Hoi allen,



Er is inderdaad één en ander aan de hand met de Mijn Simyo app. Er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak. En naar een oplossing natuurlijk.



In dit topic hou ik jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.



Ik heb dít topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app.
Dankjewel Ernst!!!
Erg graag gedaan, koorelle:$

Reageer