.

Beantwoord

Waarom loopt de Simyo app niet synchroon met Mijn Simyo?

  • 22 May 2015
  • 7 reacties
  • 246 Bekeken

2 verschillende cijfers bij MB verbruik en tijdstip laatste verbruik loopt niet synchroom.
Waarom is er verschil in app en mijn simyo?
App geeft nog aan 130 MB.21-5-2015 21.21uur.
Correctie beide simyo en toch verschillende cijfers. Waarom?
icon

Beste antwoord door Ruud 26 May 2015, 12:11

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +1
Ik heb hetzelfde probleem, ben benieuwd naar een reactie van Simyo!
Badge +1
Ook ik heb een gigantisch verschil met wat de website van Simyo aangeeft en wat de app op mijn telefoon weergeeft.

Erik
Badge +1
PS,
Ik zie op je screenshot 21 mei staan, dat is bij mij ook zo. Lijkt alsof er niet meer gesynchroniseerd word naar de app vanaf 21 mei.

Erik,
Nieuwe feiten..155min/sms....130 MB op app 10.28 min 11.25 MB
22-5-15 22-5-15
Van friesian 510
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Friesian, Karin69, ErikM1972,

Wat vervelend dat de Simyo app bij jullie niet synchroon loopt met de gegevens op Mijn Simyo.
Erg bedank voor de extra informatie!

Een aantal collega's merkte dit ook al op. We zijn dit aan het onderzoeken. :$
Voor nu wil ik jullie vragen om vooral de Mijn Simyo pagina in de gaten te houden.
Ook blijven de smsjes, voor 50% en 100% van je bundel, die je krijgt vanuit het netwerk leidend.

Via dit topic worden jullie op de hoogte gehouden.:)
Badge +1
Hoi Ruud,

Ik kreeg een bericht dat ik buiten de bundel aan het internetten was. 1200 mb verbruiken in een nacht trek ik zeer in twijfel terwijl ik op goede wifi zat. Ik heb al contact gehad met de klantenservice maar die konden mij niks zeggen. Bij mij word mijn simyo ook niet geupdate. Laatse update 0:36 vandaag.

Mijn telefoon heb ook geen 1200 mb verbruik gemeten.

Reageer