Skip to main content
Nieuwe Simkaart bestellen gaat niet, pagina laadt niet op. Error
Hoi Diny,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je geen vervangende simkaart kunt bestellen!



Gelukkig heb je afgelopen weekend contact gehad met een collega van mij via de e-mail. Zij heeft een nieuwe simkaart voor je opgestuurd. Natuurlijk is het de bedoeling dat je dit in de toekomst ook weer zelf kunt doen. Om deze reden wil ik je vragen om voor de zekerheid de cookies in je browser te wissen. Hierna zou je de mogelijkheid weer moeten krijgen. Mocht je om welke reden dan ook in de toekomst weer eens een nieuwe simkaart nodig hebben, kun je deze zelf aanvragen :)



De vervangende simkaart is ondertussen onderweg en zal binnen 3 werkdagen bij je op de mat vallen. Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Angela
Hallo, ik heb een nieuwe telefoon, heb daarom ook een andere simkaart nodig, probeer deze online aan te vragen en krijg ook deze foutmelding. (zie onderstaand)

Is mijn aanvraag nu wel in behandeling genomen?



= = = = = = =

Hé, hier gaat wat mis …



De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.



Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.



Error code: 1.1

= = = = = = = = = = =
Hoi YvonneB,



Welkom op het Simyo Forum.



Helaas komt de bestelling van je simkaart niet door als je deze melding krijgt. Sorry! Ik snap dat het erg vervelend is 😞 Gelukkig lees ik dat je ook een e-mail hebt gestuurd. Uiteindelijk is het je toch gelukt om een simkaart te bestellen. Heel goed om te zien!



Laat je het weten als ik nog wat voor je kan doen?



Groetjes,

Angela
Firefox op windows 10 geeft de 1.1 foutmelding, ook na wissen cookies. Chrome werkt prima.
Hoi Dishoperator,



Welkom op het Simyo forum.



Wat lastig dat het bestellen niet meteen lukte. Gelukkig is het op Chrome wel gelukt.



De problemen met Firefox zijn bij ons bekend, we doen ons best om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.



Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?



Groetjes,

Sean

Reageer