Skip to main content
Waarom kan ik de mijn Simyo app niet gebruiken zonder pincode of ander gezeur.

Doordat dit al een keer is ingesteld, en ook weer verwijderd, is mijn schermbeveiliging naar de knoppen.

Als ik een pincode o.i.d. wil invoeren, moet dit mijn eigen keuze zijn, en niet die van een app / provider.
Hoi Mo2016!



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat je nu vastzit aan een schermbeveiliging!



Het kan op een Android telefoon voorkomen dat de schermbeveiliging wordt ingeschakeld na het downloaden van de nieuwe Mijn Simyo app. De app slaat je wachtwoord op in een zogenaamde ‘key store’. Om het wachtwoord goed te kunnen beveiligen, vragen sommige telefoons met Android 4 om een schermbeveiliging in te stellen. Deze beveiliging kun je uitzetten door in het telefoonmenu naar 'Apps > Instellingen > Beveiliging' te gaan. Onderin dit menu vind je de optie 'aanmeldgegevens wissen'.



Als je dit hebt gedaan, ga dan naar 'Instellingen > Vergrendelscherm', kies vervolgens voor 'Schermbeveiliging' en kies voor 'Geen' of 'Vegen'.



Wanneer je hierna de app weer gebruikt, verschijnt er een melding dat je een PIN of password moet instellen. Kies voor 'Cancel' en de schermbeveiliging is uitgeschakeld.



Laat je me weten of dit is gelukt?



Groetjes,

Ilias
De vraag is duidelijk niet goed gelezen
Als je doelde op de pincode voor de app.. dan ontkom je daar niet aan, de app. heeft bepaalde mogelijkheden die het verplichten een wachtwoord / pincode te vragen. Op het inlogscherm kun je aanvinken of je ingelogd wilt blijven, hoef je die niet elke keer in te toetsen.



Uitleg etc. staan hier .
Laat maar,

Ik wil de app kunnen gebruiken zonder pin of beveiliging
Dat gaat dus niet. Maar nogmaals, als je bij de eerste keer aanvinkt dat je ingelogd wil blijven hoef je die pincode dus niet elke keer in te toetsen.
Daarom is t dus een flut app
Hoi Mo2016,



Jammer dat de app jou niet bevalt. Bedankt voor je feedback.



Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag!



Groetjes,

Sean



@Raytje bedankt voor je hulp! 😃

Reageer